مدیر مجموعه اعلام كرد؛

ایمن سازی تالار هنر کلید خورد

ایمن سازی تالار هنر کلید خورد

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی: ایمن سازی تالار هنر از روز چهارشنبه 21 تیرماه جاری وارد فاز اجرائی شد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی تالار هنر، سال قبل برنامه ایمن سازی تالار هنر که تنها سالن اختصاصی اجرای نمایش های کودک و نوجوان اداره کل هنرهای نمایشی است، توسط مدیر وقت اقدام و امسال و با پیگیری محسن امیری مدیر این تالار از تیر ماه ۱۴۰۲ فاز اجرائی آن شروع شد.
محسن امیری مدیر تالار هنر درباره ی برنامه ایمن سازی توضیح داد: ابتدا و به غلط جا افتاده بود که مقرر است بازسازی صورت بگیرد در صورتیکه بازسازی در کار نبود. تالار هنر مقرر است ایمن سازی شود که به نظر از بازسازی هم مهم تر است.
وی اشاره کرد: ما در قبال خانواده ها و بچه هایی که به تالار می آیند مسئول هستیم و با پیگیری شبانه روزی از امروز ایمن سازی تالار هنر آغاز شد.
این مدیر هنری درباره ی مدت زمان برنامه ایمن سازی اضافه کرد: طبق برآورد گروه طرح های عمرانی وزارت ارشاد این فرآیند دو ماه طول خواهد کشید و در طول این مدت تالار هنر به سیستم اطفاء و اعلام آتش سوزی تجهیز خواهد شد که مدت ها تالار هنر پیگیر آن بود و عاقبت با پیگیری های یک ماهه اخیر به انجام رسید.
امیری درباره ی کارهای تالار هنر در طول این مدت اظهار داشت: به سبب در اختیار قرار دادن تمام فضاهای ساختمان تالار به گروه عمرانی، امکان هیچ نوع فعالیت اجرائی نخواهیم داشت ولی از این فرصت بهره برده و به رایزنی های خود در راستای رابطه بیشتر و موثر با شرکتها و سازمان ها و ادارات خواهیم پرداخت و در این جهت از تمام ظرفیتهای نیروی انسانی تالار هنر بهره خواهیم برد.


منبع:

1402/04/23
17:06:57
5.0 / 5
563
تگهای خبر: اجرا , تالار , شركت , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز