در شب نیمه شعبان؛

عوامل بچه زرنگ جشن گرفتند

عوامل بچه زرنگ جشن گرفتند

مجله سرگرمی: همزمان با شب نیمه شعبان عوامل انیمیشن سینمایی بچه زرنگ گرد هم آمدند و پایان ساخت این انیمیشن را بعد از ۵ سال جشن گرفتند.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی گروه هنر پویا، حامد جعفری تهیه کننده انیمیشن «بچه زرنگ» در مراسمی که شب گذشته ۱۶ اسفند برگزار شد خطاب به عوامل ساخت این اثر که به همراه خانواده هایشان در این مراسم حضور داشتند بیان نمود: این برنامه فرصتی است که بتوانیم از خانواده های همکارانمان تشکر نماییم، ما فرصت خداقوت به خود همکارانمان را کم و بیش در طول دوره ساخت بچه زرنگ داشتیم، اما این گردهمایی فرصتی را فراهم نمود که به همه عوامل و خانواده هایشان خداقوت بگوییم. ما یقین داریم که حمایت خانواده ها بوده است که این فرصت را ایجاد کرد تا بتوانیم در کنار هم و در یک تلاش شبانه روزی این اثر را بعد از یک دوره طولانی و علیرغم همه مشکلات و موانعی که رخ داد، به پایان برسانیم. او همینطور ضمن اشاره به آماده سازی نهایی اثر اظهار داشت: با اتمام فرآیند ساخت و اندک اصلاحات باقی مانده، ما برنامه ریزی های خویش را آغاز کردیم و این نوید را می دهم که به تدریج برای اکران عمومی در ماههای آینده آماده می شویم.
همینطور محمدجواد جنتی یکی از کارگردانان انیمیشن هم در سخنانی بیان نمود: امیدوارم این راه را به همراه هم ادامه دهیم و این خانواده بزرگ همچنان منسجم و بزرگ در کنار هم بمانند و کار کنند. وی افزود: انیمیشن در کل جهان یک کار جمعی و کمپانی محور است و مجموعه هنرپویا هم از ابتدا با همین رویکرد فعالیت نموده و آثارش را متعلق به همه عوامل خود می داند؛ ازاین رو هر افتخاری هم کسب می شود، آنرا هم جمعی می داند. در انتها این مراسم که با جشن نیمه شعبان پیوند خورده و با اکران خصوصی انیمیشن برای خانواده های عوامل این اثر همراه بود، از دست اندرکاران ساخت بچه زرنگ تجلیل شد.
این انیمیشن اخیرا پروانه نمایش خویش را دریافت کرده و در تدارک نهایی برای اکران عمومی است. پویانمایی بچه زرنگ سال جاری در جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار به نمایش درآمد و علاوه بر کاندیداتوری در همه بخش های اصلی، سیمرغ بلورین بهترین فیلم پویانمایی جشنواره را هم دریافت کرد. انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنر پویا است که تهیه کنندگی آنرا حامد جعفری بر عهده داشته است. گروه هنرپویا پیش تر هم انیمیشن های سینمایی شاهزاده روم و فیلشاه را که پرمخاطب ترین انیمیشن های سینمای ایران بودند را در کارنامه خود داشته است.

1401/12/18
17:05:09
5.0 / 5
327
تگهای خبر: جشنواره , فیلم , كارگردان , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز