یادداشت وزیر فرهنگ در وصف تشییع باشکوه شهدای گمنام

یادداشت وزیر فرهنگ در وصف تشییع باشکوه شهدای گمنام

به گزارش مجله سرگرمی، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدید ترین یادداشت خود در برنامه کاربردی «روبیکا» ضمن اشاره به تشییع پیکر شهدای گمنام در سرتاسر کشور نوشت: مردم ایران قهرمانان واقعی خویش را خوب می شناسند.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جدید ترین نوشته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی به شرح زیر است:
«امروز باز عطر شهادت در سرتاسر کشور پیچید. حضور گسترده مردم برای تشییع پیکر شهدای گمنام در سرتاسر کشور نشان داد مردم ایران قهرمانان واقعی خویش را خوب می شناسند. بینش بالای مردم کشورمان در تجلیل از شهید و فرهنگ شهادت همیشه در گردنه های انقلاب باطل السحر عنادورزی دشمنان این خاک بوده است.»


گفتنی است، مراسم خاکسپاری پیکر مطهر بیشتر از ۴۰۰ شهید گمنام دفاع مقدس سه شنبه ۶ دیماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و مقارن با ایام شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت در تهران و استانهای سراسر کشور برگزار گردید. این شهدای گمنام در ارتباط با عملیات های بدر، رمضان بیت المقدس، کربلای ۵ و ۶ و والفجر یک هستند.
صفحه شخصی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه کاربردی «روبیکا» به آدرس https: //rubika.ir/esmaili قابل دسترس است.




منبع:

1401/10/11
15:39:39
5.0 / 5
510
تگهای خبر: فرهنگ , وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز