مدیركل آموزش و پرورش مازندران:

تفکر خلاقانه و فرهنگ حجاب، متن برنامه های نظام تعلیم و تربیت در مازندران است

تفکر خلاقانه و فرهنگ حجاب، متن برنامه های نظام تعلیم و تربیت در مازندران است

به گزارش مجله سرگرمی، مازندران مدیرکل آموزش وپرورش مازندران، اظهار داشت: تعامل و همکاری سازنده با همه دستگاه های اجرائی، محور برنامه های ما است ضمن این که تفکر خلاقانه و فرهنگ حجاب و عفاف هم در متن برنامه جدی ما قرار دارد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، حسین کمالی بامداد امروز به همراه وزیر آموزش وپرورش در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران گزارشی کوتاه از فعالیت دستگاه تعلیم و تربیت استان ارائه کرد.

وی با اشاره به این که آموزش وپرورش به عنوان یک نهاد رسمی، با تکالیف و مشکلات بسیاری مواجه می باشد و لازم است همه دلسوزان و مسئولان نظام برای تحقق دستاوردهای این دستگاه، در کنار آموزش وپرورش باشند، اظهار داشت: آموزش وپرورش زیرساخت فرهنگی کشور را در دست دارد، باید از ظرفیت های مردمی و خیران برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت استفاده گردد.

وی افزود: مازندران بالاترین نرخ سواد در کشور را دارد ضمن این که از ۳۹۹۸ مدرسه در استان، ۲۵ درصد از دانش آموزان در مدارس غیردولتی حضور دارند که بهترین گواه بر مردمی سازی آموزش وپرورش بود و تحقق شعار دولت سیزدهم و وزارت متبوع است.

کمالی همین طور به دستاوردهای دستگاه تعلیم و تربیت مازندران در طرح پروژه مهر، جشنواره های ملی علمی و فرهنگی و همین طور برخی طرح های استانی اشاره نمود و اظهار داشت: خوشبختانه در خیلی از فاکتورهای مهم و کیفی، صاحب رتبه هستیم.

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران از حساسیت ها و حمایت های استاندار مازندران تقدیر کرد و اظهار داشت: با حمایت حسینی پور و وزیر آموزش و پرورش، برای پروژه های مهم در مازندران مشکل کمبود اعتبار نداریم، موضوعی که در دولت قبل دائماً تکرار می شد.

این مسئول تصریح کرد: تعامل و همکاری سازنده با همه دستگاه های اجرائی، محور برنامه های ما است ضمن این که تفکر خلاقانه و فرهنگ حجاب و عفاف هم در متن برنامه جدی ما قرار دارد.

کمالی اضافه کرد: همین طور بطور مستمر برای اقامه و تقویت فرهنگ نماز به اتفاق نماینده ولی فقیه در مازندران در مدارس حاضر می شویم.

به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، وزیر آموزش وپرورش به همراه مسئولان ارشد استانی قبل از این برای غبارروبی در مزار شهدای ساری حضور بهم رساندند و پس از این دیدار نیز در مراسم خاکسپاری شهدای گم نام مرکز مازندران حضور می یابند.




1401/10/07
09:06:21
5.0 / 5
457
تگهای خبر: اجرا , جشنواره , دستگاه , علم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز