بررسی نگاهی نو به مفاهیم حوزه عفاف و حجاب

بررسی نگاهی نو به مفاهیم حوزه عفاف و حجاب

به گزارش مجله سرگرمی یازدهمین نشست آموزشی هشتمین جشنواره ملی نقش تن پوش به صورت آنلاین و با مبحث «نگاهی نو به مفاهیم حوزه عفاف و حجاب» برگزار می گردد.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عومی هشتمین دوره جشنواره ملی نقش تن پوش، دبیرخانه این جشنواره در نظر دارد تا همزمان با مرحله رقابتی جشنواره، نشست هایی آموزشی را برای علاقه مندان و فعالان حوزه مد و لباس کشور برگزار کند. این نشست ها با عنایت به ملاحظات در ارتباط با همه گیری بیماری کرونا به شکل آنلاین و از راه صفحه اینستاگرام جشنواره در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.
این نشست درتاریخ ۸ تیرماه با مبحث «نگاهی نو به مفاهیم حوزه عفاف و حجاب» و با حضور صدف رضائی، کارآفرین و تولیدکننده حوزه مد و لباس برگزار می گردد.
علاقه مندان می توانند ساعت ۲۱ روز سه شنبه، ۸ تیرماه، از راه لایو اینستاگرامی صفحه دبیرخانه جشنواره نقش تن پوش به آدرس http: //instagram.com/jdmod.ir این نشست آموزشی را دنبال کنند.
هشتمین جشنواره نقش تن پوش به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک و حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانوده، معاونت فرهنگی وزات علوم، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه ها و دانشکده های هنری، ستاد فناوری های نرم و هویت ساز و به دبیری امین مختاری، ۱ تا ۵ مرداد ۱۴۰۰برگزار خواهد شد.






منبع:

1400/04/13
12:00:39
5.0 / 5
832
تگهای خبر: تولید , جشنواره , دبیرخانه , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز