خطاب به زنده یاد مرادخانی

لوریس چكناواریان: تو رفتی و برنمی گردی ولی ما می آییم تو را می بینیم

لوریس چكناواریان: تو رفتی و برنمی گردی ولی ما می آییم تو را می بینیم

به گزارش مجله سرگرمی لوریس چکناواریان با یادآوری خاطراتی از زنده یاد علی مرادخانی، خطاب به او اظهار داشت: «تو رفتی و برنمی گردی ولی ما می آییم تو را می بینیم.»


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، لوریس چکناواریان ـ رهبر ارکستر و آهنگساز ـ به دنبال درگذشت علی مرادخانی ـ معاون سابق هنری و مدیر موزه موسیقی ـ در روز دوشنبه (۱۷ خردادماه)، پیام تسلیتی در چارچوب یک ویدیو در حساب رسمی خود در اینستاگرام منتشر نمود.
لوریس چکناواریان در این ویدیو عنوان می کند: «خبر درگذشت دوست و برادر خوبم جناب آقای علی مرادخانی را شنیده ام و بسیار بسیار متأثر شده ام. تسلیت می گویم و از خداوند عشق و بزرگ آرزوی صبر و تحمل برای خانواده عزیز او دارم. ۲۰ سال پیش جناب آقای مرادخانی مرا به ایران دعوت نمودند و نخستین بار به صورت کامل اپرای «رستم و سهراب» را در تالار وحدت اجرا کردم. در دوران خود ایشان هم در تالار وحدت کنسرت ها و اجراهای زیادی داشتم. ایشان واقعا خدمت بزرگی در راه موسیقی ایران انجام دادند.
آقای مرادخانی موزه موسیقی را تأسیس کردند که یک خدمت بزرگ و تاریخی برای کشور ما است و این موزه در تمام دنیا درجه یک است. از ایشان برای زحماتشان تشکر می کنم. روحش شاد. به قول قدیمی ها تو رفتی و برنمی گردی ولی ما می آییم تو را می بینیم.»




منبع:

1400/03/20
12:31:15
5.0 / 5
728
تگهای خبر: اجرا , تالار , كنسرت , موزه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز