تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی نقش تن پوش

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی نقش تن پوش

مهلت ارسال آثار هشتمین جشنواره ملی «نقش تن پوش» تا ۲۰ اردیبهشت ماه تمدید گردید.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی این جشنواره، مهلت ارسال آثار هشتمین جشنواره ملی «نقش تن پوش» تا ۲۰ اردیبهشت ماه تمدید گردید. این دوره از جشنواره در بخش های رقابتی و غیررقابتی و با هدف بسترسازی جهت حضور فعال هنرمندان و طراحان خلاق در عرصه صنعت مد و لباس کشور، رشد خلاقیت و استعدادهای هنری جوانان و شناسایی افراد مستعد و معرفی آنها به مراکز تولیدی و صنعتی، کمک به تجاری سازی و تولید طرح های منتخب جشنواره و کمک به انتقال مفاهیم و مؤلفه های فرهنگ، هنر و تمدن ایرانی برگزار می گردد.
در بخش رقابتی این دوره از جشنواره، علاوه بر بخش تی شرت، بخش شال و روسری هم به قالب های دریافت آثار جشنواره اضافه شده است و طراحان و هنرمندان علاقه مند می توانند در یک یا هر دو بخش به خلق اثر بپردازند و رقابت کنند. همینطور امکان ارسال حداکثر ۵ اثر در هر بخش وجود دارد.
مبحث اصلی این دوره از جشنواره «آزاد» اعلام شده و علاوه بر آن بخش ویژه مسابقه موضوعی این دوره از جشنواره هم با محوریت عفاف و حجاب (نگاه مدرن و خلاقانه به مفاهیم و مولفه های در رابطه با عفاف و حجاب) با حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده برگزار می شود.
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره به نشانی www.jdart.ir/tanpoosh رجوع کنند.
هشتمین جشنواره «نقش تن پوش» به همت جهاد دانشگاهی هنر و با همکاری برندهای پوشاک و حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه ها و دانشکده های هنری، ستاد فناوری های نرم و هویت ساز و اتحادیه ها و صنوف پوشک و به دبیری امین مختاری در تیرماه برگزار می گردد.




منبع:

1400/01/31
19:14:18
5.0 / 5
740
تگهای خبر: تولید , ثبت نام , جشنواره , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز