انتصاب دستیار ویژه رئیس حوزه هنری

انتصاب دستیار ویژه رئیس حوزه هنری

مجله سرگرمی: رئیس حوزه هنری در حكمی سیدامین باطنی را بعنوان دستیار ویژه منصوب نمود.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، در متن حکم محمدمهدی دادمان برای انتصاب دستیار ویژه رئیس حوزه هنری آمده است:
«برادر فرهیخته، جناب آقای سیدامین باطنی
هنر در معنای راستین آن، جوشش شعور باطنی انسان و تجلی پیوند ذاتی او با حقیقت عالم وجود است و حوزه هنری از پیوند ولایی مردان و زنانی شکل گرفت که جان هایشان را منزل روح خدا خواسته، جهاد را شیوه زیستنِ خود اختیار کرده و هنرِ متعهد به حقیقت را آفریده اند. در فصل نو از تعالی این شجره، باری بر دوش بنده است که جز با همراهی همراهان صدیق، مجاهد و مؤمن به این آرمان، به سرمنزل مقصود نخواهد رسید. نقش مؤثر در این عرصه از آن کسی است که این معنا را به عمق جان دریافته و بر محوریت انسان هنرمند در بالندگی این نهاد اجتماعی معظم واقف باشد.
به همین دلیل از جنابعالی که دارای روحیه انقلابی، شایستگی های علمی و عملی و آشنا با ظرایف و لطایف جهان هنر و ادبیات هستید، می خواهم تا بعنوان «دستیار ویژه»، بنده را در انجام این وظایف خطیر یاری رسانده و به صورت ویژه، برنامه ای جامع برای تعالی شبکه انسانی حوزه هنری انقلاب اسلامی ارائه نمایید.
شرط توفیق به دنبال گیری ماموریت های محوله، ابتناء بر رویکردهای تحولی و ارتباط مؤثر با بدنه گسترده جبهه هنر و اندیشه انقلاب اسلامی است.
امید که با توکل به حضرت حق، توسل به وجود مقدس امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و دعای ایشان، همگی در انجام وظایف و تکالیف خویش موفق و مؤید شویم.
محمدمهدی دادمان
رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی»
سیدامین باطنی، متولد ۱۳۶۸، طلبه حوزه علمیه تهران، فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران، دانش آموخته رشته جامعه شناسی دانشگاه تهران، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران و دبیر ادبیات است.
باطنی قبل تر دستیار ویژه قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی بوده است.




منبع:

1399/04/28
13:29:38
5.0 / 5
2156
تگهای خبر: علم , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز