محمد طباطبایی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشكسوت

محمد طباطبایی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشكسوت

مجله سرگرمی: سید محمد طباطبایی بعنوان مدیرعامل جدید موسسه هنرمندان پیشكسوت معرفی می شود.


بعد از اعلام اختتام ماموریت سید عباس عظیمی در موسسه هنرمندان پیشكسوت از روز گذشته، در محفل های هنری از سید محمد طباطبایی بعنوان گزینه مدیرعاملی جدید این موسسه یاد می شود.
در پی تماس خبرنگار ایسنا برای پیگیری صحت و سقم موضوع با خود وی، طباطبایی اظهار داشت: طبعا در پاسخ به این پرسش شما، نمی توانم بگویم كه حقیقت ندارد. هرچند ترجیحم این است كه اجازه دهید موضوع بطور رسمی اعلام گردد اما گویا مقرر است امروز حكم مربوط صادر شود.
طباطبایی همین طور در پاسخ به این پرسش كه آیا تعدد مسئولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشكلی ایجاد نمی كند، اظهار داشت: واقعیت این است كه از هفت ماه پیش كه بنده بعنوان دبیر و نماینده تام الاختیار وزیر در شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران معرفی شدم، دیگر هیچ قرارداد همكاری با معاونت فرهنگی وزارتخانه ندارم و دیگر هیچ حقوقی هم دریافت نكرده ام. رابطه شورای ارزشیابی هنرمندان با موسسه هنرمندان پیشكسوت هم كه رابطه ای سازمانی است و اساسا بزرگوارانی كه می خواهند عضو موسسه پیشكسوتان بشوند، دارای گواهینامه درجه یك هنری از شورای ارزشیابی هستند.
او اضافه كرد: بر این اساس، ان شاء الله در هر دو حوزه یاد شده، عملا در یك حیطه در خدمت هنرمندان ارجمند خواهیم بود.
طباطبایی درانتها اشاره كرد: آقای عظیمی در دوره مدیرعاملی خود منشاء اتفاق های خوب و رو به رشدی در موسسه هنرمندان پیشكسوت بود كه ضمن قدردانی از زحمات ایشان، حتما علاوه بر لزوم حفظ دستاوردهای این دوره، باید بكوشیم با كمك اعضاء و دیگر افراد موثر، به ارتقاء روند موجود بیاندیشیم.




منبع:

1398/12/17
21:58:28
5.0 / 5
3380
تگهای خبر: فرهنگ , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز