علیرضا كاراندیش به مهر گفت:

بهره برداری از موزه هنرهای معاصر تا آخر سال، بازسازی سرعت می گیرد

بهره برداری از موزه هنرهای معاصر تا آخر سال، بازسازی سرعت می گیرد

مجله سرگرمی: به قول علیرضا كاراندیش بازسازی موزه هنرهای معاصر با اعتبار ۳ میلیارد تومان دیگر تا آخر سال جاری تمام می شود.



علیرضا كاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ماحصل و خروجی نشست بررسی مسایل موزه هنرهای معاصر كه ۲ آبان ماه برگزار شد، به خبرنگار مهر اظهار داشت: این جلسه درباره مسایل فنی و اجرایی موزه هنرهای معاصر بود كه در آن ضمن ارائه گزارشی از كارهای انجام شده و تشریح مسایل با حضور پیمانكار و مدیران حوزه هنرهای تجسمی، برای سرعت بخشیدن در بازسازی موزه برنامه ریزی كردیم.
وی با اشاره به اینكه مرمت و بازسازی موزه هنرهای معاصر رو به اتمام است، اظهار نمود: احتمال اینكه بازسازی تا آخر امسال به اتمام نرسد بسیار ضعیف است چون كه ما تلاش داریم تمام كارها را به سرانجام برسانیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره بخش هایی كه به قول وی تا آخر سال بازسازی و مرمت خواهد شد، تشریح كرد: كارهای باقی مانده در موزه هنرهای معاصر شامل گنجینه است كه نیاز به تجهیزات و نورپردازی تخصصی دارد. فضای گنجینه بسیار محدود بود و ما آنرا سه برابر كرده ایم. ما این بخش را برای تابلوهای بیشتری آماده می نماییم و تجهیزاتی كه برای حفظ آثار هنری لازم است هم با این بازسازی تهیه می گردد تا از ورود هر گونه آسیبی ممانعت شود.
وی درباره بودجه ای كه صرف این پروژه خواهد شد، خاطرنشان كرد: تا امروز حدود ۵ میلیارد تومان هزینه شده است و با اعتبار ۳ میلیارد تومان دیگر بازسازی موزه هنرهای معاصر را به آخر می رسانیم.
كاراندیش در انتها درباره كارهای انجام شده، اظهار داشت: تعمیرات اساسی را در موزه هنرهای معاصر انجام داده ایم كه شامل بازسازی كل پشت بام، كف مجموعه، دیواره ها و بخش های تاسیساتی، نور عمومی و دوربین ها است. امیدوار هستیم موزه هنرهای معاصر تا ۲۰ سال آینده نیازی به مرمت نداشته باشد.

1397/08/04
16:35:29
5.0 / 5
4543
تگهای خبر: اجرا , تخصص , فرهنگ , معاصر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز