طی روزهای چهارم تا ششم اردیبهشت

آلبوم المنت در ایران اجرا شد، هدیه ویژه اینائودی به ایرانیان

آلبوم المنت در ایران اجرا شد، هدیه ویژه اینائودی به ایرانیان

مجله سرگرمی: كنسرت لودوویكو اینائودی نوازنده بین المللی پیانو طی روزهای چهارم تا ششم اردیبهشت مجموعه كنسرت هایی را در تالار وزارت كشور برگزار كرد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، لودوویكو اینائودی آهنگساز و پیانیست مشهور ایتالیایی طی سه شب در تالار بزرگ وزارت كشور میزبان مخاطبان خود در ایران بود. این هنرمند روزهای چهارم، پنجم و ششم اردیبهشت سال جاری در تهران روی صحنه رفت.
این پیانیست مشهور كه با همراهی اركسترش برای دیدار با مخاطبان ایرانی اش به تهران آمده بود، اعتقاد داشت موسیقی زبانی مشترك است كه برای برقراری ارتباط با استفاده از آن نیازی به كلام نیست و این مهم را در تمام مدت اجرا ثابت كرد. این كنسرت كه بر مبنای آلبوم «المنت» روی صحنه رفت، اجرای موسیقی فیلم های مهم تولید شده توسط این هنرمند را هم به همراه داشت.
بخش قابل توجه این اجراها كه با استقبال ۹ هزار نفری مخاطبان همراه بود، نواختن سازهای دست سازی بود كه توسط این اركستر به ایران آورده شده بود. این در حالی است بخش اصلی این كنسرت را تك نوازی بیست دقیقه ای لودوویكو اینائودی تشكیل می داد كه به قول وی این تك نوازی هدیه ویژه ای برای مخاطبانی ایرانی بود.

ردی هاسا نوازنده چلو، فدریكو مكوزی نوازنده ویولن، كیبورد و گیتار، فرانسسكو ارسوری نوازنده گیتار، ریكاردو لاگانا نوازنده سازهای كوبه ای و البرتو فابریس نوازنده باس گروه اجرایی كنسرت اینائودی در تهران را تشكیل می دادند.
كنسرت لودوویكو اینائودی به همت سامانه «ریتم نو «و تهیه كنندگی مهدی كاشی و مصطفی كبیری طی روزهای چهارم، پنجم و ششم اردیبهشت ماه در تالار وزارت كشور برگزار گردید.

1397/02/08
13:17:59
5.0 / 5
4871
تگهای خبر: اجرا , تالار , كنسرت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز