برای ایفای نقش جیمز باند؛

پیرس برازنان هم به آرون تیلور جانسون رای داد

پیرس برازنان هم به آرون تیلور جانسون رای داد

به گزارش مجله سرگرمی، پیرس برازنان انتخاب آرون تیلور جانسون برای ایفای نقش جیمز باند بعدی را موهبت خواند و گفت او استعداد و جذابیت دارد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ورایتی، پیرس برازنان بازیگر سابق جیمز باند فکر می کند که آرون تیلور جانسون به سادگی می تواند ۰۰۷ بعدی باشد.
برازنان در یک مصاحبه رادیویی در رابطه با تیلور جانسون اظهار داشت: فکر می کنم این مرد، استعداد، توانایی و کاریزمای لازم برای بازی کردن نقش باند را دارد.
برازنان در ۴ فیلم از مجموعه باند که در دهه ۱۹۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ ساخته شد در نقش مامور مخفی بریتانیا بازی کرد که شامل «چشم طلایی»، «فردا هیچگاه نمی میرد»، «دنیا کافی نیست» و «یک روز دیگر بمیر» می شود. او همینطور با تیلور جانسون در سال ۲۰۰۹ در فیلم «بزرگ ترین» که توسط شرکت تولید فیلم برازنان تهیه شده بود، همکاری کرده بود.
برازنان اظهار داشت: یکی از نخستین فیلم هایی که ساختیم، «بزرگ ترین» بود و وی در آن فیلم بزرگ ترین بود.
وی اضافه کرد: بنابراین، بله، من اخبار در ارتباط با احتمال انتخاب او برای نقش جیمز باند را خوانده ام و اساسا کلاهم را برای نفر بعدی از سر برمی دارم.
تیلور جانسون یکی از افراد مطرحی است که برای ایفای نقش ۰۰۷ بعد از دنیل کریگ در نظر گرفته شده و روزنامه «سان» هفته پیش گزارش کرد که به صورت رسمی این نقش به او پیشنهاد شده و انتظار می رود بزودی قرارداد آن امضا شود. منابع نزدیک به تیلور جانسون اما چندان به این گزارش توجهی نشان ندادند و گفتند او برای نقش باند انتخاب نشده است.
تیلور جانسون که روی جلد رولینگ استون بریتانیا جای گرفته از بحث در رابطه با بازیگری احتمالی خود در نقش باند خودداری کرد و اظهار داشت: من فقط می توانم در رابطه با چیزهایی که مقرر است انجام دهم صحبت کنم. احساس نمی کنم نیاز داشته باشم به فکر آینده ای برای خودم باشم. احساس می کنم هر چیزی که به سمت من بیاید را می توانم به نحو احسن انجام دهم.


منبع:

1403/01/08
13:48:59
5.0 / 5
202
تگهای خبر: بازی , تولید , رادیو , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز