موسیقی فجر ۳۹ در آینه مهر؛

میزبانی هم زمان ۱۴ استان از جشنواره موسیقی فجر

میزبانی هم زمان ۱۴ استان از جشنواره موسیقی فجر

به گزارش مجله سرگرمی، سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر علاوه بر میزبانی پایتخت، به صورت هم زمان در ۱۴ استان دیگر با ۳۳۲ اجرای صحنه ای و با حضور ۲۱۰۹ هنرمند برگزار می شود.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، همزمان با برگزاری جشنواره موسیقی فجر در تهران، ۳۳۲ اجرای صحنه ای با حضور ۲۱۰۹ هنرمند در استانهای آذربایجان شرقی، بوشهر، سمنان، فارس، گلستان، مرکزی، مازندران، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، کرمانشاه، لرستان، کرمان و هرمزگان روی صحنه خواهد رفت.
آذربایجان شرقی با ۵۷ اجرا، بوشهر ۱۲، سمنان ۶، فارس ۱۳، گلستان ۲۳، مرکزی ۶۶، مازندران ۱۳، خراسان شمالی ۳۰، کهگیلویه و بویراحمد ۱۵، خوزستان ۱۱، کرمانشاه ۲۷، لرستان ۳۵، کرمان ۱۴ و هرمزگان با ۱۰ اجرای صحنه ای میزبان سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر خواهند بود.
سی ونهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی از امروز ۲۳ بهمن ماه آغاز و تا ۲۸ بهمن در قسمت های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استانهای دیگر برگزار و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست های پژوهشی برنامه های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

1402/11/24
08:40:58
5.0 / 5
315
تگهای خبر: اجرا , جشنواره , رسانه , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز