همزمان با اكران ورود و خروج ممنوع ؛

هنرمندان به گلریزان زندانیان می آیند

هنرمندان به گلریزان زندانیان می آیند

مجله سرگرمی: برخی از هنرمندان و ورزشکاران کشور همزمان با اکران ویژه فیلم ورود و خروج ممنوع در آیین گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد به میزبانی فرهنگسرای بهمن تهران شرکت می کنند.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، مراسم گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد، همزمان با اکران ویژه فیلم سینمایی «ورود و خروج ممنوع» با حضور چهره های فرهنگی، هنری، خیران و پیشکسوتان ورزش کشور در سینما چاپلین فرهنگسرای بهمن انجام می شود.
در این ویژه برنامه که همراه با اکران ویژه فیـلم سینمایی «ورود خروج ممنوع» به کارگردانی و نویسندگی امید آقایی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود، عوامل این فیلم سینمایی در کنار شماری از خیران و چهره های شاخص فرهنگی و هنری، شخصیت های موثر کشور و پیشکسوتان ورزشی، حضور خواهند داشت.
این ویژه برنامه با هدف کمک و مساعدت در آزادی زندانیان غیرعمد با همکاری و مشارکت موسسه فرهنگی هنری هلیا هنر شهر، بنیاد خیریه لبخند ایتام، شهرداری منطقه ۱۶ و فرهنگسرای بهمن از ساعت ۱۷: ۳۰ سه شنبه پنجم دی ماه در سالن سینما تراس چـاپـلین به آدرس بزرگراه نواب (جنوب)، میـدان بـهمن، خیابان شهید وفـایی، فرهنگسرای بهمن انجام می شود.


منبع:

1402/10/06
07:35:28
5.0 / 5
276
تگهای خبر: شركت , فرهنگ , فیلم , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز