همزمان با روز ۱۳ آبان؛

30 پوستر منتخب در رابطه با غزه در اشراق به نمایش درآمد

30 پوستر منتخب در رابطه با غزه در اشراق به نمایش درآمد

به گزارش مجله سرگرمی، ۳۰ پوستر منتخب از آثار طراحی شده توسط هنرمندان ایرانی و خارجی همزمان با ۱۳ آبان در دانشگاه تهران و فرهنگسرای اشراق به معرض نمایش گذاشته شد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی و رقم زدن جنایاتی دردناک ضد مردم مظلوم غزه، موجی از خشم و نفرت را در سراسر جهان به دنبال داشته است. در کنار واکنش های مجازی و پویش های اینستاگرامی برای محکومیت این اقدام، تعدادی از هنرمندان ایرانی و خارجی هم با خلق آثار هنری بخصوص عکس و پوستر نسبت به اتفاقات غزه واکنش نشان دادند.
فرهنگسرای اشراق همزمان با فرارسیدن روز ۱۳ آبان، مجموعه ای منتخب از پوسترهای هنرمندان ایرانی و خارجی را در چارچوب یک نگارگذر با عنوان «دنیای آینده، دنیای فلسطین» به نمایش عموم گذاشته است.
در این نمایشگاه، ۳۰ پوستر از آثار طراحی شده توسط هنرمندان ایرانی و خارجی با مبحث مظلومیت غزه و جنایت های رژیم صهیونیستی در معرض دید عموم گذاشته شده است.
بر این اساس، نمایشگاه پوستر «دنیای آینده، دنیای فلسطین» از یکشنبه ۷ آبان در فرهنگسرای اشراق و دانشگاه تهران شروع به کار کرده و تا ۱۴ آبان پذیرای عموم مردم خواهد بود. زمان بازدید از نمایشگاه از ساعت ۱۰ الی ۱۹ است.


منبع:

1402/08/06
14:25:23
5.0 / 5
302
تگهای خبر: پوستر , فرهنگ , نمایش , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز