وزیر ارشاد در پاسخ به مجله سرگرمی:

مصوبه نمایش خانگی روال طبیعی اش را طی می کند

مصوبه نمایش خانگی روال طبیعی اش را طی می کند

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لازمه ابلاغ مصوبه داخلی شورایعالی انقلاب فرهنگی در حوزه شبکه نمایش خانگی توسط ریاست جمهوری را «طی روالی طبیعی جهت بررسی مسیر با حوزه های مختلف» دانست.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، حدود یک ماه قبل بود که اعلام گردید شورایعالی انقلاب فرهنگی تصمیم گیری، تنظیم گری و مجوزهای حوزه نمایش خانگی را به صدا و سیما واگذار کرده است و بزودی مصوبه آن ابلاغ خواهد گردید.
بعد از آن، بخشی از فعالان حوزه نمایش خانگی با این تصمیم موافقت کردند و بخشی مخالفت.
با گذشت این مدت، هنوز مصوبه داخلی شورایعالی انقلاب فرهنگی توسط ریاست جمهوری ابلاغ نشده است.
محمدمهدی اسماعیلی در گفتگو با ایسنا در پاسخ به این که شنیده می شود ریاست جمهوری ابلاغ مصوبه را به جلب نظر ذی نفعان و اهالی فیلم و سریال موکول کرده است، اظهار داشت: خیر؛ این یک روند طبیعی است. مصوبات شورایعالی انقلاب فرهنگی روالی را جهت بررسی مسیر با حوزه های مختلف دارد.
وی در عین حال اضافه کرد: مبحث اول، یعنی جلب نظر ذی نفعان حدودا انجام شده و با خیلی از گروه ها جلسه گذاشته شده است و الان درحال جمع بندی هستیم. کارگروه هم کار خویش را در شورایعالی آغاز کرده تا بتوانند زودتر در اینباره به جمع بندی برسند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نمایشگاهی در حوزه هنری، در رابطه با برنامه این وزارت خانه برای تولید آثار هنری برای پاسخ به هتک حرمت قرآن و انجام اقداماتی به جز صدور بیانیه هم خاطرنشان کرد: به جز بیانیه هم اقداماتی صورت گرفته که بعنوان مثال میتوان به نمایشگاه فاخر «جدال نار با نور» که در حوزه هنری برگزار شده اشاره نمود.
اسماعیلی در انتها تصریح کرد: در قسمت های مربوطه هم باید اقداماتی صورت گیرد. در همین راستا همکاران ستادی را در وزارت خانه تشکیل دادند که با همکاری با بخش های قرآن و عترت، هنرهای تجسمی، موسیقی، فیلمهای کوتاه و مستند بتوانیم فضای جدید هنری را برای این بخش فراهم نماییم.




منبع:

1402/05/14
08:45:44
5.0 / 5
261
تگهای خبر: تولید , فرهنگ , فیلم , مستند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز