در برنامه بهار بهاره ؛

دانش آموزان برگزیده پویش مهمانی در مهمانی

دانش آموزان برگزیده پویش مهمانی در مهمانی

به گزارش مجله سرگرمی، رادیو صبا در ویژه برنامه بهاربهاره به مناسبت عید سعید فطر دانش آموزان برگزیده پویش مهمانی در مهمانی را معرفی می کند.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «بهار، بهاره» عنوان یکی از ویژه برنامه های این شبکه رادیویی است که به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر راهی آنتن می شود.
این ویژه برنامه که در روزهای ماه مبارک رمضان هر شب در لحظاتِ عرفانی افطار همراه شنوندگان می شد. پرداختن به فضایل اخلاقی و سیره امیرالمومنین از مهم ترین خصوصیت های این برنامه بوده که در هر قسمت یکی از فضایل اخلاقی حضرت علی (ع) بعنوان مبحث برنامه مطرح می شد، که در چارچوب آیتم های مختلف به آن پرداخته می شد.
قرعه کشی و انتخاب برگزیدگان پویش مهمانی در مهمانی، گفتگو با خیرین و حضور میهمانان ویژه» از مهم ترین بخش های این برنامه در شب عید سعید فطر است.
آزاده شاهرخ مهر تهیه کننده این برنامه اظهار داشت: در شب عید سعید فطر «بهار، بهاره» مثل هر شب با فضایی شاد و عیدانه همراه مخاطبان می شود، در این ویژه برنامه، به قید قرعه ۳۰ نفر از کسانی که در پویش «مهمانی در مهمانی» شرکت کرده اند بعنوان برگزیده انتخاب می شوند.
وی افزود: این پویش با هدف جمع آوری خاطرات مردمی از سفره های افطار و سحر ماه مبارک رمضان توسط دانش آموزان با همکاری معاونت آموزش ابتدای آموزش و پرورش برگزار گردید. در این پویش دانش آموزان خاطرات بزرگترها (پدربزرگ، مادربزرگ، پدر، مادر، خاله و عمه و… و.) را در چارچوب فایل صوتی به مدت حداکثر دو دقیقه ضبط کردند و در نرم افزار شاد در بخش مهمانی در مهمانی ارسال کردند.
تهیه کننده «بهاربهاره» از استقبال بی نظیر دانش آموزان از این پویش اطلاع داد و اظهار داشت: فایل های صوتی زیادی از دانش آموزان سراسر کشور دریافت کردیم، دانش آموزان همه استان ها در این پویش شرکت کردند، که با لهجه و گویش های محلی خاطرات جالب و شنیدنی را ارسال کردند، بیشترین خاطرات با مبحث روزه اولی ها فرستاده شده بود. پخش این خاطرات برای خیلی از مخاطبان رادیو صبا جالب و خاطره انگیز بود.
ویژه برنامه «بهار، بهار» شنبه و یکشنبه دوم و سوم اردیبهشت به مناسب عید سعید فطر ساعت ۱۸ به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و با اجرای مهبد قناعت پیشه و مریم خادم پور راهی آنتن می شود.


منبع:

1402/01/31
14:47:17
5.0 / 5
368
تگهای خبر: اجرا , رادیو , سفر , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز