اصفهان در آیینه نوروز،

مسابقه بین المللی پوپک در نوروز ۱۴۰۲

مسابقه بین المللی پوپک در نوروز ۱۴۰۲

مجله سرگرمی: اصفهان مدیر خانه کودک اصفهان از برگزاری دومین جشنواره بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان با عنوان پوپک و با موضوع «شغل های شهر من» در نوروز 1402 در اصفهان آگاهی داد.



زهرا کاظمی ثانی در گفت و گو با ایسنا با اعلان اینکه جشنواره پوپک فرصتی است تا کودکان و نوجوانان با شرکت در این مسابقه به معرفی مشاغل شهرشان در قالب نقاشی بپردازند، اظهار داشت: این مسابقه برای کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال با موضوع «شغل های شهر من» برگزار می گردد و علاقه مندان تا دهم بهمن ماه سال ۱۴۰۱ فرصت داشتند تا آثار خودرا ارسال نمایند.

مدیر خانه کودک اصفهان اشاره کرد: آثار برتر و منتخب جشنواره پوپک که در سطح بین المللی برگزار می گردد بصورت مجازی بر روی سایت جشنواره قرار می گیرد؛ ضمن این که این جشنواره از سوم تا دوازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ در باغ پرندگان، حیاط تالار تیموری، تله کابین، پل خواجو، گذر فرهنگی چهارباغ و ترمینال کاوه برگزار می شود و در آن ویژه برنامه هایی برای کودکان و نوجوانان تهیه و تدوین شده است که از آن جمله می توان به تن پوش کودک، مجری کودک، پخش موزیک و توزیع فراخوان شرکت در مسابقه اشاره نمود.

او با اشاره به این که اجرای جشنواره بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان با عنوان «پوپک» برای دومین سال متوالی در اصفهان و در نوروز ۱۴۰۲ برگزار می شود، اشاره کرد: هدف از برگزاری جشنواره نقاشی پوپک این است که شهروندان، هم وطنان و مسافران نوروزی ضمن آشنایی با این جشنواره، آثار خودرا به این جشنواره ارسال نمایند تا در فرصت عید نوروز فضایی شاد را به همراه خانواده هایشان تجربه کنند.

مدیر خانه کودک اصفهان افزود: در این جشنواره کودکان می توانند در این فضای شاد نوروزی با تن پوش های کودک عکس بگیرند و دنیای رنگی خودرا رنگی تر و زیباتر کنند. یک غرفه نقاشی ثابت نیز از ساعت ۹ بامداد تا ۱۲ ظهر و همین طور از ساعت ۱۵ الی ۱۸ عصر بصورت رایگان در حیاط تالار تیموری(موزه سابق تاریخ طبیعی اصفهان) ایجادشده و کودکان و نوجوانان می توانند بصورت رایگان در آن غرفه، نقاشی بکشند.

او با اشاره به این که نخستین دوره از جشنواره بین المللی پوپک در سال ۱۴۰۱ با استقبال بسیار عالی علاقه مندان در داخل و خارج از کشور مواجه گردید، اظهار امیدواری کرد که در سال ۱۴۰۲ نیز چنین اتفاقی رقم بخورد و با برگزاری این جشنواره در شهر دوستدار کودک اصفهان، گام موثری برای ایجاد نشاط و شادی در میان کودکان و نوجوانان برداشته شود.
کاظمی ثانی افزود: تا حالا ۲۰۰۰ اثر ایرانی و ۷۰۰ اثر خارجی به دبیرخانه جشنواره رسیده است که طبق نظر کارشناسان ۳۰۰ اثر برتر بر روی گالری مجازی جشنواره بر روی سایت قرار خواهد گرفت.





منبع:

1402/01/03
20:38:47
5.0 / 5
357
تگهای خبر: اجرا , تالار , جشنواره , دبیرخانه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز