رئیس دانشگاه معین استان اردبیل تاكید كرد:

مبحث جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری باید جدی گرفته شود

مبحث جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری باید جدی گرفته شود

به گزارش مجله سرگرمی، اردبیل رئیس دانشگاه معین استان اردبیل اظهار داشت: مبحث جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری باید جدی گرفته شود.


اسماعیل چمنی شامگاه ۲۵ بهمن در نخستین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای ضمن اشاره به مسائل اخیر رخ داده در کشور، اظهار داشت: برنامه ریزی دشمن برای ایجاد اغتشاشات در دانشگاه ها بود ولی در مقابل این برنامه ریزی، اقدامات مناسبی در دانشگاه انجام گرفت و از ایجاد اغتشاشات بزرگ در دانشگاه ها جلوگیری شد.
وی با اشاره به اینکه دشمن باوجود برنامه ریزی دقیق، محاسبه دقیقی نداشت، اضافه کرد: مردم بار دیگر با پشتیبانی از نظام و لبیک به مقام معظم رهبری پایبندی خویش را به نظام نشان دادند.
چمنی ضمن اشاره به حضور گسترده و کم سابقه مردم ولایی ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی مشت محکمی به دشمنان بود.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه مبحث جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری باید جدی گرفته شود، اظهار داشت: در حوادث اخیر برای افرادی که سهوا، ناخواسته و از روی ناآگاهی وارد اغتشاشات شدند باید روشنگری صورت گیرد تا در آغوش نظام مقدس جمهوری اسلامی بمانند.
حجت الاسلام والمسلمین امن پور مسئول عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شمالغرب کشور هم ضمن اشاره به اهمیت ارتقای قدرت نظامی کشور در مقابل متخاصمین و فرصت طلبان، خاطرنشان کرد: قدرت دفاعی کشور فقط تسلیحات نظامی و موشک های پیشرفته نیست، بلکه مبانی فکری ما بزرگترین سرمایه ما است، به عبارتی مکتبی که ما از آن پیروی می نماییم بزرگترین قدرت و ملت ما بزرگترین سرمایه ما است.
وی سازش با دشمنان را پر هزینه دانست و اضافه کرد: باید به این مساله توجه داشته باشیم که هزینه مقاومت حالا بسیار پایین تر از هزینه سازش است و این یک مبنای فکری بسیار عالی و تجربه تاریخی برای همه ما است.
امن پور با اشاره به اینکه منویات و استراتژی های مقام معظم رهبری همواره دشمنان را با یاس و ناامیدی مواجه کرده است، اظهار داشت: اندیشه های دفاعی مقام معظم رهبری در منطقه و محور مقاومت، آمریکا و مستکبرین جهانی را یک به یک از مدار خارج کرد اما این محور مقاومت بود که متحدین خویش را در همه حال حفظ نموده است.
مرتضی ابراهیمی رئیس سازمان بسیج اساتید استان اردبیل ضمن اشاره به حضور اقتدارآفرین ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اضافه کرد: بررسی ها نشان داده است میزان مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۰ سال گذشته بی سابقه بوده و بیشترین شرکت کنندگان هم دهه هشتادی ها و نودی ها بودند.
وی اندیشه دفاعی مقام معظم رهبری را برآمده از مبانی فکری وی عنوان نمود و اضافه کرد: این اندیشه با شناخت از حوادث و تحولات همراه می باشد.
ابراهیمی با اشاره به اینکه اندیشه های دفاعی مقام معظم رهبری در سه محور شناخت، کشش ها و تمایلات لازم و کنش های مقتضی است، خاطرنشان کرد: این اندیشه ها برآمده از اندیشه های شناختی، عقیدتی و ادراکی است.




منبع:

1401/11/28
13:15:52
5.0 / 5
399
تگهای خبر: شركت , هزینه , همایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز