مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

با اهمیت ترین ابزار جهاد تبیین هنر قرآنی است

با اهمیت ترین ابزار جهاد تبیین هنر قرآنی است

به گزارش مجله سرگرمی، لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اهمیت ترین ابزار جهاد تبیین را هنر قرآنی دانست و اظهار داشت: جامعه قرآنی در جریانات فرهنگی، مجاهد تبیینی باشند.


منصور احمدی پنجم بهمن ماه در آیین اختتامیه جشنواره ملی تبیین «موشن گرافیک قرآنی» لرستان، اظهار داشت: این جشنواره در سطح ملی و با حضور هنرمندان ۱۵ استان کشور برگزار و در مجموع ۱۴۷ اثر به دبیرخانه ارسال شد.
وی با اعلان اینکه کامل ترین سلاح در دست ما در جبهه فرهنگی، قرآن است، اشاره کرد: در کلام مقام معظم رهبری واژگانی چون میدان، جهاد و تبیین وجود دارد که این کلمات بارها تکرار شده و ریشه قرآنی دارند.
احمدی با اعلان اینکه این جشنواره ملی با همکاری گروه قرآن و عترت ارشاد اسلامی لرستان و اداره کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است، بر لزوم حضور فعال جامعه قرآنی در مسائل فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و افزود: جامعه قرآنی نباید نسبت به موضوعات بی تفاوت باشند.
وی اظهار داشت: زبان جامعه قرآنی، زبان قرآن است و مردم آنرا می شنوند و آنرا دوست دارند پس باید آز آن در راستای جهاد تبیین، بهره گرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هنر قرآنی را کارآمدترین و مؤثرترین ابزار در جهاد تبیین و نهضت روشنگری دانست و با اعلان اینکه جامعه قرآنی در جریانات فرهنگی باید مجاهد تبیین باشند، اظهار داشت: خاصیت مجاهد تبیین، دغدغه داشتن نسبت به دین مردم است، در عرصه جهاد تبیین، زبان هنر می تواند یاریگر جامعه قرآنی باشد.




منبع:

1401/11/06
13:21:12
5.0 / 5
406
تگهای خبر: جشنواره , دبیرخانه , فرهنگ , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز