استاندار مركزی:

نگاه تحول گرایانه باید همیشه وجود داشته باشد تا انقلاب اسلامی همیشه زنده دیده شود

نگاه تحول گرایانه باید همیشه وجود داشته باشد تا انقلاب اسلامی همیشه زنده دیده شود

به گزارش مجله سرگرمی، مرکزی استاندار مرکزی با تأکید بر لزوم پرهیز از توقف در اقدامات اظهار داشت: انقلاب اسلامی همیشه زنده است و نگاه تحول گرایانه باید همیشه وجود داشته باشد تا این انقلاب زنده دیده شود.


فرزاد مخلص الائمه ۳۰ دی در آیین اختتامیه هفته فرهنگی برآستان آفتاب در خمین با اعلان اینکه یک رویداد منحصر به فرد فرهنگی و اجتماعی در این هفته در خمین برگزار شد، اظهار داشت: قرار بود این اختتامیه با حضور وزیر ارشاد اجرا شود که باتوجه به رویکرد دولت بدون توقف و بدون تعطیلی، به جهت برگزاری یک جلسه اضطراری با حضور رئیس جمهور، وی در میانه راه به تهران برگشت.
وی اضافه کرد: اگر یاد حضرت امام راحل و حضرت فاطمه(س) را گرامی می داریم باید پیام این اسطوره ها را نیز مورد توجه قرار دهیم که عوامل برگزاری این هفته، با توجه ویژه به یاد و پیام آنها، موفق عمل کردند و هفته گرمی را در خمین خلق کردند و امیدواریم این هفته به عنوان یک هفته تحول گرایانه استمرار داشته باشد و بتوان با رفع برخی کمبودها و تقویت نقاط قوت، هفته های موفق تر و پربارتر را خلق و ایجاد کرد.
استاندار مرکزی اشاره کرد: استان مرکزی به نعمت پرورش حضرت امام در این استان مفتخر است و مقام معظم رهبری فرمودند شاکله علمی حضرت امام در زمینه علمیه اراک شکل گرفته است.
وی با اشاره به شخصیت برجسته و بی نظیر امام راحل در تاریخ اسلام افزود: این شخصیت بی نظیر انقلابی را خلق کرد که بر خلاف همه انقلاب های معاصر جهان هر سال مقتدرتر از دهه های قبل خود پیش رفته است. ایشان سازوکاری را ایجاد کردند که حالا وارد چهلواره دوم شده در حالی که عموم انقلاب های جهان در دهه سوم خود بخش زیادی از توان و انرژی و انگیزه خودرا از دست می دهند. ای کاش شرایطی مهیا شود که دستور رهبری درباب جهاد تبیین به نحو احسن اجرا شود.
استاندار مرکزی افزود: حضرت امام حکومتی را سرنگون کرد که با تمام جزییات و وجود وابسته به قدرتمندترین قدرت های جهان بود و این در تاریخ جهان بی سابقه است.
مخلص الائمه ضمن تاکید به مطالعه کتاب "کهنه سرباز" بیان کرد: خیانت های بسیاری در زمان شاه انجام شده که ما تعدادی از آنها را فراموش کردیم یا اطلاع نداریم که نتیجه آن همین نمک نشناسی افرادی است که قصد دارند فضای جامعه را تحت تاثیر قرار دهند.
وی افزود: سیستم و سازمان نظامی کشور در گذشته توان مقابله با حداقل های تهاجمات خارجی را نداشت اما به برکت انفاس حضرت امام و راهبری داهیانه مقام معظم رهبری امروز به شرایطی رسیده ایم که از ناتوانی در تولید حداقل های نظامی به زمانی رسیده ایم که متهم به صادرات پیشرفته ترین سلاح ها به ابرقدرت های نظامی هستیم و همه این موفقیت ها در همه عرصه ها حدود ما را تغییر داده است.
استاندار مرکزی اشاره کرد: در مباحث ژئوپولتیکی و در مقاطعی که مرزهای سیاسی و جغرافیایی مرسوم وجود نداشت، از مرزها به عنوان سرحدات تعبیر می شد ولی الان مرزها کاملا منطبق بر خطوط سیاسی رسمی است و سرحدات، بنا به میزان اقتدار کشور متفاوت می باشد.
مخلص الائمه اشاره کرد: سرحدات همیشه منطبق بر مرزهای سیاسی نیست بلکه گاهی کیلومترها جلوتر از مرز قرار گرفته و فاصله را با ملت ها و دیگر دولت ها تعیین می کند و گاهی نیز عقب تر از مرز سیاسی قرار دارد، همین طور برخی اوقات سرحدات داخل مرز سیاسی کشور و گاهی داخل مرزهای سیاسی دیگران است و در همه جای دنیا این سرحدات قابل تحلیل و بحث است.
وی بیان کرد: سرحدات نظامی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و... می تواند در موقعیتی قرار گیرد که متفاوت از مرز جغرافیایی رسمی باشد.
استاندار مرکزی اضافه کرد: باوجود هزینه هنگفتی که دشمن کرده و هزینه ای که ما پرداخت کردیم، اجازه ندادیم مرز های جغرافیایی ما را تغییر دهند اما سرحدات و حوزه نفوذ ما در زمینه های مختلف نظامی و اقتصادی و... هزاران کیلومتر به سمت جلو حرکت کرده که همه مدیون تلاش و مجاهدت امام راحل و معجزه تاریخ اسلام بوده است و امیدواریم بتوان این راه را با فرمان ایشان ادامه داد.
مخلص الائمه اظهار داشت: به جهت اینکه انقلاب اسلامی به چهلواره سوم وارد شود باید به همان دستوری عمل کرد که با آن دستور، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.




منبع:

1401/11/03
08:16:02
5.0 / 5
406
تگهای خبر: اجرا , تولید , علم , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز