فراخوان دومین جشنواره گوهرشاد

فراخوان دومین جشنواره گوهرشاد

به گزارش مجله سرگرمی، دومین دوره از جشنواره فرهنگی و هنری گوهرشاد برگزار می گردد. متقاضیان می توانند از تاریخ از ۵ دی تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود به این جشنواره اقدام نمایند.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، این دوره از جشنواره با محوریت «تاکید بر عفاف و حجاب» و «سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» در دو بخش برگزار خواهد شد؛ در قسمت اول رویدادی هنری مختص دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور برگزار می شود و علاقه مندان می توانند آثار هنری خویش را در حوزه های مختلف با عناوین در ارتباط با جشنواره ارسال نمایند و در قسمت دوم که در ارتباط با ایده پردازی است، افراد و یا موسسات مختلف می توانند ایده شان را در چارچوب طرح یا مقاله شرکت بدهند.
آثار تولیدی و ارسالی ترجیحاً در حوزهای پیشنهادیِ «گرافیک»، «عکاسی»، «انیمشین»، «پادکست»، «شعر»، «شعار کوتاه»، «نقاشی»، «فیلم نامه یا نمایش نامه» باشند، اما از دیگر ایده ها در حوزه های مختلف هم استقبال می شود.
مهلت ارسال آثار از ۵ دی تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ خواهد بود. علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.GoharshadFestival.ir مراجه و در صورت تمایل ثبت نام کرده و آثار خویش را بازگذاری کنند.




منبع:

1401/10/12
17:52:45
5.0 / 5
544
تگهای خبر: تولید , ثبت نام , جشنواره , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز