نمایشگاه های رسانه های دیجیتال و بازی های کامپیوتری ادغام شدند

نمایشگاه های رسانه های دیجیتال و بازی های کامپیوتری ادغام شدند

به گزارش مجله سرگرمی، نمایشگاه «فناوری های محتوایی فضای مجازی» از ادغام نمایشگاه های «رسانه های دیجیتال» و «بازی های کامپیوتر ای» برگزار می شود. وزیر ارشاد در جلسه سیاستگذاری این نمایشگاه، بر برگزاری شایسته‌ی این رویداد تاکید کرد.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، جلسه‌ی سیاستگذاری نمایشگاه فناوری های محتوایی فضای مجازی ظهر امروز به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد و با حضور حامد حاجی ملامیرزایی رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و محمدامین حاجی هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی های کامپیوتری برگزار شد.
اسماعیلی در این جلسه ضمن اشاره به اینکه در روزهای کرونا نمایشگاه به صورت فیزیکی برگزار نشد، اظهار داشت: «نمایشگاه فناوری های محتوایی فضای مجازی» بازگشت نمایشگاه رسانه‌ی دیجیتال به تقویم نمایشگاهی کشور است.
او با بیان اینکه سرعت بالای فراگیری حوزه فضای مجازی، اثر شدیدی بر بخش های فرهنگی و اجتماعی عامّه دارد، بر ضرورت فعالیتهای فرهنگی جدی در این عرصه تاکید کرد.
وزیر ارشاد اظهار داشت: این اولین دفعه است که دو نمایشگاه تأثیرگذار و پرمخاطب «بازی های کامپیوتر ای» و «رسانه‌ی دیجیتال» با همدیگر ادغام شده و در چارچوب «نمایشگاه فناوری های محتوایی فضای مجازی» برگزار می گردند پس لازم است همه در برگزاری قدرتمند آن اهتمام ورزند.
همینطور در جلسه شورایعالی سیاستگذاری «نمایشگاه فناوری های محتوایی فضای مجازی» که با حضور مهدی صرامی (رئیس هیئت مدیره بنیاد ملی بازی های کامپیوتر ای)، علیرضا شاه میرزایی (معاون تجارت و خدمات وزارت صمت)، سعید مقیسه رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) و نمایندگان معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد، حاضران بر همراهی، هم افزایی و بسیج امکانات دستگاه مطبوع خود در برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی، علمی و فناوری تاکید کردند.
در این نشست احکام اعضای شورای سیاستگذاری «نمایشگاه فناوری های محتوایی فضای مجازی» که به امضای اسماعیلی (وزیر ارشاد) رسیده بود، توسط حامد حاجی ملامیرزایی رئیس این نمایشگاه به افراد و یا نمایندگان آنان اعطا شد.











منبع:

1401/08/27
14:24:05
5.0 / 5
444
تگهای خبر: بازی , تقویم , خدمات , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز