تمدید مهلت چهارمین همایش ملی ایران شناسی استانها

تمدید مهلت چهارمین همایش ملی ایران شناسی استانها

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی: تاریخ برگزاری و مهلت ارسال مقالات به چهارمین همایش ملی ایران شناسی استانها «تاریخ، فرهنگ و هنر استان کهگیلویه و بویراحمد» تمدید گردید.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی بنیاد ایران شناسی، زمان برگزاری این همایش به دهم آبان ماه ۱۴۰۱ تغییر یافت. مهلت ارسال متن کامل مقالات (چکیده به همراه اصل مقالات) نیز تا اختتام روز ۳۰ مهرماه تمدید گردید.
مقالات برگزیده چهارمین همایش ملی ایران شناسی استانها با عنوان «تاریخ، فرهنگ و هنر استان کهگیلویه و بویراحمد»، در کتاب مجموعه مقالات همایش چاپ شده و تمام مقالات در پایگاه های استنادی نمایه خواهند شد.
چهارمین همایش ملی ایران شناسی استانها «تاریخ، فرهنگ و هنر استان کهگیلویه و بویراحمد» توسط بنیاد ایران شناسی با هدف طرحِ فرصت علمی برای پژوهشگران حوزه علوم انسانی در حوزه نقد مطالعات و تحقیقات پیرامونِ تمدن و فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد، شناسایی و معرفی تازه ترین یافته های پژوهشی در حوزه تمدن و فرهنگ استان و با همکاری شعبه استانی کهگیلویه و بویراحمد، ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار می گردد.
محورهای این همایش «باستان شناسی و تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد»، «فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد»، «جغرافیای استان کهگیلویه و بویراحمد» تعیین شده است.



1401/05/31
20:45:38
5.0 / 5
247
تگهای خبر: علم , فرهنگ , كتاب , همایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز