معاون هنری وزارت ارشاد در حاشیه جشنواره یاریگران زندگی خبر داد؛

کوشش برای پیوند هنرمندان با سکوهای انتشار محتوای دیجیتال

کوشش برای پیوند هنرمندان با سکوهای انتشار محتوای دیجیتال

به گزارش مجله سرگرمی معاون هنری وزارت ارشاد اظهار داشت: تلاش می شود از راه هم افزایی با مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، هنرمندان رشته های مختلف هنری و حوزه های نمایشی را به پلت فرم ها و سکوهای انتشار محتوای دیجیتال پیوند دهیم تا بتوانیم هنر و فضای دیجیتال را هر چه بیشتر به هم پیوند دهیم.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری یاریگران زندگی اظهار داشت: در وزارت ارشاد، مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، متولیِ بخش دیجیتال است و امیدواریم با همکاری معاونت هنری و این مرکز در جهت پشتیبانی از هنرمندان عرصه های مختلف به بهتر دیده شدن هنر آنان کمک نماییم.
او درباره دومین دوره جشنواره «یاریگران زندگی» اظهار نمود: تمام تلاش وزارت ارشاد و دوستان در ستاد مبارزه با مواد مخدر و بخش های مختلفی که در حوزه کاهش صدمه های اجتماعی کار می کنند، این است که بتوانیم به وسیله هنر و با کمک هنرمندان و برگزاری جشنواره های این چنین به کاهش صدمه های اجتماعی، بخصوص در حوزه مواد مخدر کمک نماییم.
سالاری بیان نمود: امیدوارم برای سال آینده بتوانیم با گسترده کردن چتر این جشنواره در کل کشور و پای کار آوردن رسانه های متعدد، هنرمندان بیشتری را با این مورد درگیر نماییم. چونکه یکی از معضلاتِ جدی جامعه ی ما و نگرانی خانواده هاست.
او نسبت به برگزاری این رویداد در سالِ آتی ابرازِ امیدواری کرد و اظهار داشت: امیدوارم برای سال آتی بتوانیم محورهای دیگری را مانند صدمه های خانواده صدمه های روحی روانی خانواده های درگیر با مواد مخدر را به این جشنواره اضافه نماییم و موضوعات جدیدی را در چارچوب های هنری به این جشنواره اضافه نماییم.
معاون وزیر ارشاد در اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی هنری «یاریگران زندگی»، با تکیه بر اینکه همه ی کارها و فعالیتهای ما باید در حوزه جلوگیری از صدمه های اجتماعی شکل بگیرد، بیان نمود: امیدوارم همه با هم در هم افزایی و همدلی این فعالیت را آن چنان ادامه دهیم که تولید محتوای هنری در جلوگیری از صدمه های اجتماعی همه گیر شده و در جای جای کشور، جوانان و نوجوانان نسبت به صدمه های اجتماعی آگاه شوند و اگر در این عرصه ها فعالیت می نمایند، بایستی شرایطی ایجاد نماییم که روی همین سِن از آنها تقدیر شده و حمایت شوند.
سالاری خطاب به مدیران ستاد مبارزه با مواد مخدر صراحتاً اعلام نمود: معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی کاملِ آموزش هنر در تمام رشته ها را برای هر تعداد از نفرات که درگیر مواد مخدر شده اند، در سرتاسر کشور دارد.
او اظهار داشت: هم اکنون در 21 استان کشور آموزش مجانی هنر برای همه اقشار وجود دارد و هر زمان ستاد مبارزه با مواد مخدر صلاح بداند در هر نقطه از کشور برای آموزش صدمه دیدگان مواد مخدر اقدام خواهیم کرد.



معاون وزیر ارشاد فعالیت در حوزه جلوگیری از صدمه های اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر را باقیات الصالحات و امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار داشت: اگر باور دینی و ملی داریم و نگران نسل آینده کشور هستیم باید اینجا سپر بیاندازیم.
دومین جشنواره «یاریگران زندگی» در بخش فرهنگی و هنری با نگاه فرهنگی و جلوگیری از صدمه های احتماعی با محورهای مهارت های زندگی شامل خودآگاهی، مهارت های ارتباطی، مهارت حل مساله، مهارت تصمیم گیری، مهارت مقابله با هیجانات منفی، روش های کنترل استرس، مهارت تفکر خلاق و همینطور مهر والدین به فرزندان و عشق به والدین برگزار شد.




منبع:

1401/05/06
15:11:57
5.0 / 5
211
تگهای خبر: تولید , جشنواره , رسانه , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز