رویدادی برای کودکان و نوجوانان علاقمند به موزه

رویدادی برای کودکان و نوجوانان علاقمند به موزه

به گزارش مجله سرگرمی رویداد «موزه، کودک، چیدمان» به مناسبت ششمین سالگرد رونمایی موزه مجازی بین المللی هنر کودک برگزار می گردد.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، این رویداد با همکاری «ایکوم ایران (شورای بین المللی موزه ها)» و «موزه کودک ارومیه» برای کودکان و نوجوانان تا سن ۱۸ سال و در دو بخش «نمایشگاه عکاسی کودکان از مجموعه شخصی خود» و «عکاسی از چیدمان موزه ها» در شهر ارومیه (استان آذربایجان غربی) برگزار می گردد.
شرکت کنندگان در بخش «نمایشگاه عکاسی کودکان از مجموعه شخصی خود» امکان شرکت در نمایشگاه حضوری ارومیه را هم دارند، همینطور می توانند در منطقه زندگیشان این نمایشگاه را برپا کنند. در بخش «عکاسی از چیدمان موزه ها» هم می توانند هم از چیدمانی که به نظرشان مطلوب است عکاسی کنند و هم از چیدمان موزه ای که آنرا نپسندیده اند.
مهلت ارسال آثار جهت شرکت در این رویداد تا پانزدهم مرداد ماه ۱۴۰۱ است. شرکت کنندگان می توانند از راه ایمیل childreartsmuseum@gmail.com و یا در نرم افزارهای تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۱۲۷۱۸۹۸۹۰ آثار خویش را ارسال نمایند.
برای ارسال آثار لازم است اطلاعاتی چون، نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، محل زندگی، نام موزه ای که از آن عکاسی کرده اید، توضیحاتی درباره موزه و عکس و عکاس عرضه شود.




منبع:

1401/05/03
16:47:35
5.0 / 5
233
تگهای خبر: زندگی , شركت , موزه , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز