در گزارش مجله سرگرمی مطرح شد؛

کافه خبر مرجع تخصصی سلامت است

کافه خبر مرجع تخصصی سلامت است

کافه خبر برنامه تخصصی رادیو سلامت است که در حوزه های مختلف به پاسخگویی به پرسش های مخاطبان در چارچوب ارتباط با اعضای هیأت علمی دانشگاه ها می پردازد.



مرجان قندی سردبیر برنامه «کافه خبر» از رادیو سلامت درباره این برنامه و جزئیات آن به خبرنگار مهر مطرح کرد: «کافه خبر»، مرجعی تخصصی در حوزه سلامت است که روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۲۰: ۳۰ تا ۲۱ از شبکه رادیویی سلامت، موج اف ام، ردیف ۱۰۲ مگاهرتز پخش می شود و شامل آیتم های «میز پیشخوان»، «میز خبر»، «میز تحلیل»، «میز شیشه ای»، «میز کاملاً محرمانه» و میزهای دیگری است که در ایام متعدد متفاوتند.
سردبیر این برنامه در پاسخ به این سؤال که با عنایت به قابلیت حوزه سلامت برای تقسیم شدن به چند شاخه، همچون سلامت جسمانی، سلامت روانی، سلامت زنان، سلامت مردان، سلامت کودکان، سلامت سالمندان و… کافه خبر بر کدام یک از این حوزه ها متمرکز است؟ اظهار داشت: با عنایت به این که کافه خبر کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت و برنامه ای برای تجزیه و تحلیل اخبار حوزه سلامت است، شامل همه این موارد می شود. ما همینطور متناسب با روز و محتوای برنامه به استخراج مهم ترین عناوین تقویم شامل ملی و بین المللی در حوزه سلامت می پردازیم و مسائل در رابطه با آنها را بررسی می نماییم و به اطلاع شنوندگان عزیز می رسانیم.
وی همینطور افزود: ما معمولا در میز «شما» که روزهای یکشنبه روی آنتن می رود با برخی انجمن های فعال در زمینه برخی بیماری ها ازجمله انجمن های فعال در زمینه بیماری پروانه ای (E.B) یا بیماری های خاص و نادر و مثلا بیماری های روان و در مجموع بیماری هایی که می دانیم مبتلایان به آنها و خانواده های شان با مشکلات بیشتری نسبت به سایر بیماری ها مواجهند، همکاری و صحبت می نماییم و به این طریق می کوشیم بیشتر از پیش به آنها بپردازیم.
سردبیر «کافه خبر» خاطرنشان کرد: رویکرد کلی ما در رادیو سلامت این است که فقط با پزشکانی که اعضای هیات علمی هستند ارتباط برقرار کنیم؛ کسانی که بعنوان مرجع قابلیت پاسخگویی دارند و میتوان به آنچه می گویند، اعتماد و اتکا کرد و همه کسانی که بعنوان پزشک دعوت می شوند، خصوصیت شان عضویت در هیات علمی و روزآمدی در حوزه تخصصی است.
وی در انتها اظهار داشت: رادیو سلامت، مرجعی تخصصی در حوزه سلامت است و هموطنان مان به آنچه ما در این شبکه می گوییم، استناد می کنند و ما بر خود لازم می دانیم از افرادی دعوت نماییم که صاحب نظر، اعضای هیات علمی، روسای انجمن ها و… هستند و اطلاعاتشان به روز است تا در ادامه با در بین گذاشتن مشکلات مردم با آنها به بهترین پاسخ ممکن می رسیم.


منبع:

1401/04/31
12:54:33
5.0 / 5
255
تگهای خبر: تخصص , تقویم , رادیو , سلامت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز