رئیس اداره نظارت بر طرح های عمرانی وزارت ارشاد خبر داد؛

تکمیل پروژه های نیمه تمام، رویکرد جدید وزارت ارشاد

تکمیل پروژه های نیمه تمام، رویکرد جدید وزارت ارشاد

به گزارش مجله سرگرمی اصفهان رییس اداره نظارت بر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: وزارت ارشاد حالا بیش از 400 پروژه عمرانی را در 28 استان در دست اجرا دارد که حدود 45 پروژه ملی است.



محمدرضا برکت، امروز(سه شنبه، ۲۸ تیرماه) در حاشیه بازدید خود از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان در جمع خبرنگاران، اظهار نمود: رویکرد جدید وزارت ارشاد تکمیل پروژه های نیمه تمام است و در حد توان مرمت و بازسازی برخی مراکز را در دستور کار داریم.

وی افزود: وزارت ارشاد حالا بیش از ۴۰۰ پروژه عمرانی را در ۲۸ استان در دست اجرا دارد که حدود ۴۵ پروژه ملی است. در پروژه استانی بودجه ها فقط توسط استانها و شورای برنامه ریزی استان تعیین تکلیف می شود اما برای پروژه های ملی وزارتخانه مامور اجرای آنست و بودجه آن بوسیله سازمان برنامه بودجه تخصیص می یابد.

به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، رییس اداره نظارت بر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: مجموعه فضای فیزیکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان به شکلی است که مانند آنرا در بعضی از استانها هم نداریم، اما مشکلات فیزیکی دارد. ابتدای هفته آتی چند نفر از کارشناسان وزارتخانه در گلپایگان مستقر خواهند شد و ساختمان را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند و برآوردی از هزینه های مورد نیاز خواهند داشت و بعد از کارشناسی که در هفته آتی صورت خواهد گرفت اعلام می نماییم که در ضمن چه مدت زمانی بازسازی این مجموعه صورت خواهد گرفت.

همچنین نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس، اشاره کرد: متاسفانه سالن سینما و همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان حدود یکسال با شکایت اوقاف در خصوص عدم پرداخت حق موقوفه توسط این مجموعه، پلمب بود و الان هم درحال خراب شدن است.

سید مسعود خاتمی اضافه کرد: به مسئولان مربوطه بارها تذکر دادم که بیت المال متعلق به مردم است. سالن سینما باید در شان مردم باشد و از آن استفاده کنند در همین راستا وزیر ارشاد قول تکمیل سالن سینمای گلپایگان را از بودجه سال ۱۴۰۱ داد.

فرماندار گلپایگان نیز اظهار نمود: شهرستان گلپایگان از سال ۱۲۸۵ فرمانداری داشت و از شهرستان های با قدمت است؛ سابقه این منطقه زبانزد است و در زمینه فرهنگ، علم و فقاهت حرف برای گفتن دارد، اما ظرفیت های موجود با امکانات هماهنگی ندارد و حتی یک سالن همایش آبرومند نداریم و سالن موجود از حداقل امکانات( صوت، سیستم گرمایش و سرمایش، تهویه و... ) که در شان مردم این شهرستان باشد برخوردار نیست.

محمدرضا عسکریان یادآورشد: در گذشته در امتداد حل این معضلات قول های زیادی داده شده اما به آن جامه عمل نپوشاندند. سروسامان دادن به وضعیت فعلی این سالن از خواسته های ما است و طی دیدار با وزیر ارشاد قول تخصیص حداقل ۶ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز و بهسازی سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد گلپایگان را گرفته ایم.

در ادامه نیز مدیر مسئول و صاحب امتیاز یکی از پایگاه های خبری گلپایگان اظهار داشت: اداره ارشاد گلپایگان حدود ۲۲ سال است که تولید شده و یک سال پلمب بود و الان در وضعیت مناسبی به سر نمی برد.




1401/04/30
11:10:53
5.0 / 5
202
تگهای خبر: اجرا , تولید , علم , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز