جشنواره مد و لباس فجر از فردا کارش را در برج میلاد آغاز می کند

جشنواره مد و لباس فجر از فردا کارش را در برج میلاد آغاز می کند

جشنواره بین المللی مد و لباس فجر و رونمایی از سامانه شیما، کار خویش را با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی و تعدادی از نمایندگان و مسؤلان آغاز می کند.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، این جشنواره کار خویش را از ساعت ۱۰ بامداد روز شنبه ـ ۱۸ تیر ماه ـ آغاز می کند و در طول برگزاری این رویداد، از نمایندگان مردم در مجلس، اعضای فراکسیون های فرهنگی، اجتماعی، صنایع، اعضای هنر صنعت پوشاک و اهالی سبک پوشش و مد کشور و عموم علاقمندان دعوت شده است تا در این دوره از جشنواره، حضور داشته باشند و از آخرین دستاوردها، آثار و پیشرفت های هنر صنعت پوشاک و سبک پوشش ایرانی اسلامی بازدید کنند.
با عنایت به اینکه در سالهای قبل، برج میلاد بعنوان یکی از مراکز برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری درنظر گرفته شده بود، تقسیم بندی حضور در این جشنواره بدین صورت است که طبقه منهای دو، متشکل از سالن های سعدی، بوستان و... محل کارگاه های تخصصی، نشست های آموزشی، پاویون تشریفات، ستاد خبری و اجرایی هستند و محل برگزاری بخش های سه گانه جشنواره در طبقه دوم برج میلاد (معروف به سالن همتا) پذیرای بازدیدکنندگان بخش رقابتی و غیررقابتی و گالری جشنواره خواهد بود.
همچنین، مراسم نمادین افتتاحیه یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر با رونمایی از سامانه شیما همراه می باشد.




منبع:

1401/04/20
21:13:03
5.0 / 5
252
تگهای خبر: اجرا , تخصص , جشنواره , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز