یک حکم جدید در کانون پرورش فکری

یک حکم جدید در کانون پرورش فکری

مجله سرگرمی: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی «لیلا بابایی» را به عنوان مدیرکل سرگرمی های سازنده و بازی های کامپیوتری منصوب نمود.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، مهدی علی اکبرزاده در این حکم با اشاره به مراتب شایستگی ها و سوابق باارزش مدیرکل جدید آورده است: «سرگرمی های سازنده و اسباب بازی ها به عنوان ابزاری فرهنگی و تربیتی جهت رشد و ارتقاء روانی و جسمانی و ساختن آینده کودکان و نوجوانان نقش و جایگاه متمایزی دارد».
وی در ادامه توجه به ارزش های فرهنگی و سبک زندگی ایرانی، اسلامی، با در نظرگرفتن ظرفیت های بومی و محلی و نگاه آموزشی مبتنی بر نیازهای آینده جامعه به مقوله بازی های کامپیوتری و سرگرمی ها، همین طور پشتیبانی از ایده پردازان و تولیدکنندگان خلاق و پروژه های دانشجویی جهت تحقیق و نوآوری این صنعت را همچون انتظارهای خود از مدیرکل جدید سرگرمی های سازنده و بازی های کامپیوتری کانون برشمرده است تا در آن اداره کل و در راه تحقق اهداف عالی کانون و پیشرفت فرهنگ و هنر کودکان و نوجوانان کشور قدم های موثری برداشته شود.
«لیلا بابایی» قبل از این مسئول اجرائی اداره کل سرگرمی های سازنده کانون بود و در سالهای دورتر مسئولیت هایی مانند مشاور مدیرعامل در امور بانوان و مدیرکل طرح و برنامه و بودجه کانون را برعهده داشت.
او روز ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به عنوان سرپرست این اداره کل، جایگزین محسن حموله شده بود که حالا مشاور مدیرعامل کانون است.




منبع:

1401/03/28
08:44:47
5.0 / 5
251
تگهای خبر: اجرا , اسباب بازی , بازی , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز