در گزارش مجله سرگرمی مطرح شد؛

جدیدالورود چند برابر مینی سریال سختی داشت

جدیدالورود چند برابر مینی سریال سختی داشت

مجله سرگرمی: تهیه کننده سریال جدیدالورود که بصورت اپیزودیک از امشب روانه آنتن شبکه سه می شود با اشاره به تعداد بازیگر و لوکیشن های کار بیان کرد که به اندازه یک سریال 40 قسمتی برایش سعی شده است.



محمد جواد موحد تهیه کننده سریال «تازه وارد» با اشاره به پخش این سریال از امشب در شبکه سوم سیما به خبرنگار مهر بیان کرد: ساخت این مجموعه حتما از یک مینی سریال ۱۰ قسمتی که یک قصه دارد مشکل تر بوده است. ما ۱۱ قسمت داشتیم که هر قسمت قصه متفاوت، بازیگران و لوکیشن های متفاوتی داشت و حتی یک لوکیشن یا بازیگر یکسان در قسمت ها نداشتیم.
وی افزود: ما حدود سی و چند بازیگر اصلی و حدود ۴۵ بازیگر فرعی داریم که چند برابر مینی سریال و به اندازه یک سریال ۴۰ قسمتی زحمت برده است. این ۱۱ قسمت باید در ۲۰ لوکیشن رخ می داد اما ۱۵۰ لوکیشن داشتیم. همین طور برای این چند قسمت به سفرهای استانی در مشهد، قم و قزوین رفتیم که سفرهایی یکی دو روزه بود و طبیعتاً همین جمع آوری تیم سریال و حضور در لوکیشن شهری دیگر کار سختی بود.
این تهیه کننده درباره مضمون فرزندآوری در این سریال در قالب قصه که گل درشت هم نباشد اشاره کرد: با توجه به این که کار بچه ها را می دانم به نظرم وجهه داستانی سریال آنقدر پررنگ است که مضامین بیرون نمی زند و مخاطب را اذیت نمی نماید. تعدادی از مضامین اساساً گل درشت است و شعار هم لزوماً بد نیست. تعدادی از مضامین را هم فقط می توان به شکل گل درشتش بیان کرد و خیلی دشوار است که در لایه های چندم درباره شان حرف بزنید. با اینحال ما کوشیدیم بیشتر قصه بگوییم و روایت های جذابی بیان نماییم که مردم درگیر آنها شوند.
وی درباره پخش این سریال ۱۱ قسمتی از شبکه سه که به طور معمول مسابقات ورزشی مختلفی را بصورت زنده روی آنتن می برد هم بیان کرد: به طور معمول مسابقات مختلف فوتبال از شبکه پخش می شود اما فکر می کنم مشکلی ایجاد نکند و امیدوار هستم هر شب به پخش برسد.


منبع:

1401/03/27
18:32:36
5.0 / 5
213
تگهای خبر: بازی , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز