در سینماچی بشنوید؛

گفتگوی بهروز شعیبی با رادیو

گفتگوی بهروز شعیبی با رادیو

به گزارش مجله سرگرمی برنامه سینماچی مجله سینمایی رادیو جوان است که جمعه ها ساعت ۱۶ روی آنتن می رود، و هر هفته به نقد و بررسی یکی از فیلمهای سینمایی درحال اکران می پردازد.



فاطمه شهبندی تهیه کننده «سینماچی» در مورد برنامه امروز ۲۷ خرداد که روی آنتن رادیو جوان می رود، به خبرنگار مهر اظهار داشت: در «سینماچی» این هفته با بهروز شعیبی در مورد فیلم جریان ساز و با هویت ایرانی اسلامی «بدون قرار قبلی» گفتگو خواهیم کرد. در این گفتگو بهروز شعیبی کارگردان این فیلم، در مورد چگونگی شکل گیری ایده و علل ساخت فیلمش صحبت خواهد نمود.
وی افزود: در بخش گفتگوی ویژه «سینماچی» با این سوال که «قرار است در آینده چه اتفاقی برای سینمای ایران بیفتد؟» با محمد مهدی عسگرپور کارگردان فیلمهای «قدمگاه» و «مهمان داریم» و مدیرعامل سالهای گذشته خانه سینما، گفتگو خواهیم کرد.
شهبندی در مورد بخش های دیگر «سینماچی» هم توضیح داد: این برنامه در بخش ویژه خود هر هفته همراه با یک کارشناس سینما یکی از موضوعات مهم سینمای کشور را مورد تحلیل قرار می دهد. در بخش «آپاراتچی» همراه با محیا ساعدی پرونده کاری پگاه آهنگرانی و فعالیت هنری وی را مورد بررسی قرار خواهیم داد و در بخش راپورتچی سحر قناعتی از تازه ها و حواشی سینمای ایران و جهان حرف خواهد زد و در بخش موسیقی فیلم این هفته نیز، به بررسی آثار استاد فرهاد فخرالدینی می پردازیم.
«سینماچی» این هفته به تهیه کنندگی فاطمه شهبندی و سردبیری و اجرای علی مرادخانی از ساعت ۱۶ روی آنتن رادیو جوان خواهد رفت.


منبع:

1401/03/27
13:37:43
5.0 / 5
243
تگهای خبر: اجرا , رادیو , فیلم , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز