وصیت امام خمینی(ره) به وزارت ارشاد

وصیت امام خمینی(ره) به وزارت ارشاد

مجله سرگرمی: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تازه ترین نوشته خود در فضای مجازی ضمن بازخوانی قسمتی از صحیفه امام خمینی(ره) درباره وزارت ارشاد به معرفی کتاب «آقا روح الله» هم زمان با سالروز ارتحال امام خمینی(ره) پرداخت.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در تازه ترین یادداشت خود در فضای مجازی هم زمان با سالروز ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی قسمتی از وصیت نامه امام درباره وزارت ارشاد را اینگونه بازنشر کرده است: «وصیت اینجانب به وزارت ارشاد در همه اعصار خصوصاً عصر حاضر که خاصیت خاصی دارد، آنست که برای تبلیغ حق مقابل باطل و ارائه چهره حقیقی جمهوری اسلامی کوشش کنند. ما حالا، در این زمان که دست ابرقدرت ها را از کشور خود کوتاه کردیم، مورد تهاجم تبلیغاتی تمام رسانه های گروهی وابسته به قدرت های بزرگ هستیم. چه دروغ ها و تهمت ها که گویندگان و نویسندگان وابسته به ابرقدرت ها به این جمهوری اسلامی نوپا نزده و نمی زنند».
این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همین طور در بخش دیگری از نوشته خود در فضای مجازی مطالعه کتابی در وصف امام خمینی(ره) را به مخاطبان پیشنهاد کرد و نوشت: ‏«کتاب ممتاز و خواندنی «آقا روح الله»، عنوان نخستین جلد از مجموعه ای پژوهشی با هدف بررسی منطق رهبری امامین انقلاب است که با همکاری پژوهشکده‌ی باقرالعلوم مقابل السلام و همت نویسنده‌ی محترم، توسط شرکت چاپ و نشر بین الملل روانه‌ی بازار شده است. جلد اول این مجموعه با عنوان «آقا روح الله»، به بررسی زندگی حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) در دوره‌ی طلبگی می پردازد و مطالب خواندنی و بدیعی درباره‌ی ماجرای ازدواج، تولد فرزندان، اجاره نشینی، خانه دار شدن و مسافرت های خانوادگی ایشان در آن روایت شده است. ‏جوانان عزیز را به مطالعه این کتاب دعوت می نمایم».
وزیر ارشاد در کنار نوشته های جدید خود فیلمی کوتاه از برج نگاره تصویری را که هم زمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بر روی برج آزادی تهران نقش بسته بود نیز به اشتراک گذاشت.
این برج نگاره تصویری که هم زمان با شب چهاردهم خرداد بر دیوار این برج نقش بست، روایت تصویری از مهم ترین شاخصه های زندگی شخصی و سیاسی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی بود که برمبنای فاکتورهای مکتب امام(ره) طراحی و اجرا شده است. اجرای این اثر هنری به همت بنیاد رودکی، از موسسات وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت.




منبع:

1401/03/21
21:52:35
5.0 / 5
217
تگهای خبر: اجرا , بازار , رسانه , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز