با حكم معاون هنری وزیر ارشاد؛

محمدعلی مرآتی دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران شد

محمدعلی مرآتی دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران شد

مجله سرگرمی: معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی محمدعلی مرآتی را بعنوان دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران منصوب نمود.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی محمدعلی مرآتی را بعنوان دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران منصوب نمود.
در حکم معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به دبیر جشنواره چنین آمده است:
«جناب آقای دکتر محمدعلی مرآتی؛نظر به دانش و تجربیات باارزش جناب عالی و به پیشنهاد مدیرکل محترم دفتر امور موسیقی به سبب این حکم به عنوان«دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی» منصوب می شوید.
امید است برگزاری این جشنواره با حضور پیشکسوتان و هنرمندان موسیقی نواحی از سراسر کشور شرایط اعتلای اینگونه موسیقی و توجه بیش از پیش به آنرا فراهم نماید. از خداوند متعال، توفیق بیش از پیش شما را خواستارم.»
محمدعلی مرآتی متولد ۱۳۵۱ در کرمانشاه، نوازنده کمانچه و آهنگساز دارای کارشناسی ارشد موزیکولوژی از دانشگاه مارسی فرانسه و دکترای اتنوموزیکولوژی از دانشگاه پاریس است که برای پایان نامه دکترای خود درباره فرم های فوندامونتال در موسیقی کردی پژوهش کرد.
مرآتی نوازنده تخصصی ساز کمانچه است و با نواختن سازهای تنبور، سه تار و دف نیز آشنایی دارد. مرآتی تا حالا کنسرتهای پژوهشی مختلفی برگزار کرده و مقالاتی را در کنفرانس های پژوهشی و علمی موسیقی ارائه کرده است.
وی ضمن دبیری دوره چهاردهم این جشنواره، عضو شورای علمی سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی نیز بوده است.


منبع:

1401/03/16
21:45:30
5.0 / 5
217
تگهای خبر: تخصص , جشنواره , علم , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز