معرفی ایران در مجله ژاپنی

معرفی ایران در مجله ژاپنی

مجله سرگرمی: مجله تخصصی وزارت فرهنگ، آموزش، ورزش، علوم و فناوری ژاپن با مقاله ای درباره ایران منتشر گردید.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا برمبنای خبر رسیده، یکصد و بیست و پنجمین شماره مجله تخصصی وزارت فرهنگ، آموزش، ورزش، علوم و فناوری ژاپن (MEXT) با نام "شوم جیهو" (مجله دینی) به زبان ژاپنی در ۱۴۲ صفحه نسخه چاپی و همین طور نسخه الکترونیکی که از طرف آژانس فرهنگی این کشور زیر نظر وزارت فرهنگ ارائه می شود در زمینه های متنوع و مختلف فرهنگی و با انعکاس مقاله رایزن فرهنگی کشورمان در ژاپن منتشر گردید.

در این شماره و به خواست مسئولان نشریه در خصوص تهیه و انتشار مقاله ای از جانب رایزن فرهنگی کشورمان در ژاپن درباب معرفی ایران، گفت وگوهای دینی، ظرفیت های فرهنگی و...، حسین دیوسالار طی مقاله ای به تشریح موضوعات متنوع فرهنگی و بطور خاص برگزاری نخستین دور گفت وگوهای دینی دو کشور با عنوان جایگاه خانواده در اسلام و شینتو با حضور دکتر ابراهیمی ترکمان رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، روابط و تعاملات رو به رشد فرهنگی دو کشور در زمینه های مختلف، ظرفیت های باارزش ایران، نشریه تخصصی ایران به زبان ژاپنی و... پرداخته است.


این نشریه در اختیار موسسات فرهنگی، هنری، دینی، کلیه معابد و شخصیت های مذهبی و... بصورت چاپ شده قرار می گیرد ضمن آن که نسخه الکترونیکی آن هم در سایت این مجموعه به آدرس
https: //www.bunka.go.jp/tokei_hakusho_shuppan/shuppanbutsu/shumujiho/index.html
و توئیتر با حدود ۴۲ هزار مخاطب به آدرس
https: //twitter.com/prmag_bunka انتشار یافته و در اختیار علاقه مندان و فرهنگ دوستان قرار گرفته است.






منبع:

1400/06/21
09:22:52
5.0 / 5
638
تگهای خبر: تخصص , سایت , فرهنگ , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز