تعویق در برگزاری همایش سلطان محمد معمار یزدی

تعویق در برگزاری همایش سلطان محمد معمار یزدی

به گزارش مجله سرگرمی زمان همایش سلطان محمد معمار یزدی به منظور جمع آوری مطالب و مقالات علمی بیشتر به تأخیر افتاد و به بهار سال آینده موكول شد.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، در چهارمین جلسه‌ی اعضای شواری علمی همایش «سلطان محمد معمار یزدی» كه با حضور مهدی مكی نژاد، عضو هیئت علمی فرهنگستان هنر و دبیر علمی این همایش و اعضای شورای علمی این همایش زهره بزرگمهری، فریبا كرمانی، سیدمحمدعلی گلاب زاده، سید مجید هاشمی، سلمان نقره كار، حمید جلالی و الهام فتاحی دبیر اجرایی آن، بامداد شنبه، ۲۳ دی ماه برگزار شد، مقرر شد، این همایش بهار ۱۳۹۷ برگزار گردد.
مهدی مكی نژاد در این جلسه بیان كرد: مطالعه و كنكاش در مورد هنرمندان گذشته به علت فقدان منابع مكتوب، كار را برای پژوهشگران سخت می كند. درباره سلطان محمد معمار یزدی هم منابع كمی وجود دارد، به همین منظور برای جمع آوری مطالب و مقالات علمی بیشتر، زمان همایش به تأخیر افتاد و به بهار سال آینده موكول شد.
دبیر علمی این همایش تعویق زمان برگزاری این همایش را فرصت مطالعاتی دانست كه می تواند به محققان در عرضه مقالات با كیفیت كمك نماید. خوشبختانه مقالاتی كه تابحال به دبیرخانه ارسال شده، از كیفیت خوبی برخوردار بوده، اما فرصتی را پیش بینی می نماییم تا پژوهشگران بیشتری بتوانند در این همایش شركت نمایند.
او ابراز امیدواری كرد: برگزاری این همایش بتواند رفرنس های خوبی برای محققان در آینده فراهم كند.
در این نشست همینطور مقرر شد ویژه نامه ای، كه شامل خلاصه مقالات، یادداشت ها و مطالب علمی است، در زمان برگزاری همایش منتشر شود.
در ادامه این نشست سید مجید هاشمی هم به عرضه دستاوردهایی كه از بررسی آثار سلطان محمد به دست آمده پرداخت و موضوعاتی را كه می توان در این زمینه بررسی كرد و همینطور برای سفارش مقالات علمی در نظر گرفت را مطرح كرد.




 

1396/10/25
16:51:28
5.0 / 5
5500
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز