گربه ها به جشنواره آمریکایی راه پیدا کرد

گربه ها به جشنواره آمریکایی راه پیدا کرد

به گزارش مجله سرگرمی فیلم کوتاه گربه ها به کارگردانی محمد رسولی در یک جشنواره آمریکایی نمایش داده می شود.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه «گربه ها» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی محمد رسولی در نخستین حضور جهانی خود به بیست و پنجمین دوره جشنواره «Flickers' Rhode Island International Film Festival» آمریکا ۲۰۲۱ راه پیدا کرد.
جشنواره «Flickers' Rhode Island International Film Festival» که بیست و پنجمین دوره خویش را به صورت آنلاین و فیزیکی تجربه خواهد کرد، از جشنواره های مورد تایید آکادمی اسکار و جوایز بفتا است. این جشنواره در تاریخ ۹ تا ۱۵ آگوست ۲۰۲۱ مصادف با ۱۸ تا ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار می گردد.
در خلاصه داستان این اثر که از بین ۶ هزار و ۷۰۰ فیلم ۹۸ کشور دنیا، برای حضور در بخش اصلی فیلم کوتاه این جشنواره انتخاب شده، آمده است: این فیلم روایتگر دختر تنهایی است که اخیرا از یک رابطه عاطفی خارج شده است. وی در زمان کرونا، روزهای قرنطینه را با ۲ گربه اش سپری می کند.
مژده دایی و ۲ گربه به نامهای خورخه و پری بازیگران اصلی این فیلم کوتاه داستانی هستند.
پخش این فیلم توسط شرکت AtoZinema به مدیریت آزاده مسیح زاده انجام می شود.
از دیگر عوامل این اثر میتوان به مدیر تصویربرداری: محمد رسولی، تدوین: عماد خدابخش، صدا بردار: کیانوش الطافی، صداگذار: رامین ابوالصدق، طراح صحنه و لباس: امیرحسین حداد، آهنگساز: علی شهبازی، اصلاح رنگ و نور: فربد جلالی، طراح پوستر: علیرضا نصرتی، مدیر تولید: ارسلان امیری و مشاور رسانه ای: حامد قریب اشاره نمود.


منبع:

1400/05/11
12:53:58
5.0 / 5
690
تگهای خبر: بازی , پوستر , تولید , جشنواره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز