جشنواره عروسك های داستانی

جشنواره عروسك های داستانی

به گزارش مجله سرگرمی اولین دوره ی جشنواره ی عروسك های داستانی روزهای ۲۶ و ۲۸ دی ماه در موزه ی عروسك و فرهنگ ایران برگزار می گردد.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا بر مبنای خبر رسیده، این مراسم شامل دو برنامه ی ویژه برای دوستداران كتاب و عروسك در دو روز است. روز سه شنبه، كارگاه چگونه عروسك های داستانی بسازیم؟ از ساعت ۱۸ تا ۲۰ زیر نظر مسعود ناصری (نویسنده، پژوهشگر و عروسك ساز) برگزار می گردد.
هدف از برگزاری این كارگاه، آشنایی با مبانی ادبیات كودك و نوجوان، شیوه ی استفاده از شخصیت های داستانی برای طراحی عروسك، و خصوصیت ها و استانداردهای ساخت عروسك های كتاب محور است. گذراندن این دوره راهنمای خوبی برای علاقه مندان به شركت در دوره ی دوم جشنواره ی عروسك های داستانی خواهد بود.
روز پنج شنبه، ۲۸ دی ماه، هم آیین پایانی نخستین دوره ی جشنواره ی عروسك های داستانی با معرفی برگزیدگان نهایی از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در موزه ی عروسك و فرهنگ ایران برگزار می گردد.
قصه گویی، نمایشگاه كتاب و برپایی نمایشگاه از عروسك هایی كه در نخستین دوره ی این جشنواره پذیرفته شده اند، از برنامه های جنبی این روز است.
شركت در مراسم پایانی جشنواره و بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد و مجانی است. علاقه مندان برای ثبت نام در كارگاه چگونه عروسك های داستانی بسازیم؟ و كسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های۰۹۳۶۰۳۴۴۶۷۲ و ۶۶۴۱۳۳۶۷ یا پست الكترونیكی bookofoq@gmail. com تماس بگیرند و یا با استفاده از تلگرام به شماره ۰۹۳۹۳۰۲۱۸۰۶ پیام بفرستند.
نخستین دوره ی جشنواره ی عروسك های داستانی از جانب نشر افق (كتاب های فندق) و موزه ی عروسك و فرهنگ ایران با هدف طراحی و ساخت عروسك شخصیت های داستانی ۲۶ و ۲۸ دی ماه در موزه ی عروسك و فرهنگ ایران واقع در تهران، خیابان انقلاب، دروازه دولت، خیابان سعدی شمالی، بن بست فیات، شماره ی ۲ برگزار می گردد.



 

1396/10/20
19:36:26
5.0 / 5
5148
تگهای خبر: جشنواره , نمایش , نمایشگاه , موزه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز