سامان صفاری با مهر مطرح كرد؛

كسانی كه نقش می خرند ماندگار نیستند

كسانی كه نقش می خرند ماندگار نیستند

به گزارش مجله سرگرمی سامان صفاری درباره بازیگران تازه کاری که با خرید نقش وارد فضای بازیگری می شوند بیان کرد که اینها ماندگار نیستند و کسانی به نتیجه می رسند که سختی کشیده اند یا از فضای تئاتر و آموزش آمده اند.



سامان صفاری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضور در سریال «روزهای آبی» که این شب ها از شبکه پنج پخش می شود، بیان نمود: رفتن از فضای پایتخت به منطقه بکر و مباحثی که به روستاییان مربوط می شود برای من قابل احترام بود و همین تفاوت ها نسبت به سریال های قبلی ام سبب شد حضور در آنرا بپذیرم.
وی درباره این که این سریال از زمان پخش تابحال کمتر دیده شده است، افزود: باید بپذیریم که شبکه پنج مخاطب زیادی ندارد ولی همین که ۱۰ قسمت از یک سریال حدود یک میلیون دیده شده، یک رکورد است و اگر این سریال از شبکه های اصلی پخش می شد خیلی بیشتر دیده می شد و مورد توجه قرار می گرفت.
بازیگر «خانه امن» افزود: هنوز خیلی ها خبر ندارند این سریال درحال پخش است یکی از کارگردانان تماس گرفت و گفت کار شما خیلی شریف اما مظلوم است و فکر می کنم زمانی که سریال در آی فیلم پخش شود بسیاری درباره آن حرف خواهند زد چون معمولاً به این طریق از پخش سریال ها آگاه می شوند. با این وجود خوشحالم که در این سریال بودم، شبکه پنج هم از کار راضی است و ما سبب شدیم بینندگان، شبکه پنج را هم ببینند.

وی درباره فضای این کار توضیح داد: فضای کار تمی سیاسی و طنز دارد و همین سبب می شود که بیننده خویش را داشته باشد. برای خود من فیلمنامه و کارگردان در انتخاب یک کار خیلی اهمیت دارد مثلاً هم در سینما حضور دارم هم تلویزیون و اخیرا فیلم «شهربانو» در جشنواره فجر اکران شد که در آن هم حضور داشتم.
صفاری درباره حضور در سریال های شبکه خانگی هم بیان نمود: سریال های خانگی از لحاظ گریم و لباس به سینما نزدیک است و پیشرفت می کند و فکر می کنم در آینده مخاطب هم دست به انتخاب می زند و بیننده هر کاری را نمی بیند. اخیرا چند سریال نمایش خانگی هم به من پیشنهاد شد که پول خوبی هم داشت اما نقش های پیشنهادی را دوست نداشتم. از طرفی برخی به من می گویند خیلی پرکارم ولی فکر می کنم روند خوب و درستی را جلو می روم.
این بازیگر در انتها درباره نقش فروشی هایی که توسط برخی بازیگران تازه کار در تلویزیون و شبکه خانگی بوجود آمده است، بیان نمود: کسی که پول می دهد و وارد این فضا می شود به نظرم ماندگار نیست. افرادی هم اکنون نتیجه می گیرند که سختی کشیده اند، بچه های تئاتر بوده اند یا هنرجوی کلاس های بازیگری و دانشگاه هستند و من یکی دو نفرشان را در سریال «می خواهم زنده بمانم» می بینم که هم اکنون در دهه چهارم زندگیشان به چنین جایگاهی رسیده اند و دارند نتیجه می گیرند.


منبع:

1400/03/07
23:37:47
5.0 / 5
768
تگهای خبر: بازی , تئاتر , تلویزیون , جشنواره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز