با وجود همه جنجال ها؛

رومن پولانسكی كاخ می سازد

رومن پولانسكی كاخ می سازد

رومن پولانسکی برای ساخت کاخ یک دفعه دیگر روی صندلی کارگردانی می نشیند.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ددلاین، رومن پولانسکی فیلمساز جنجالی بار دیگر پشت دوربین می رود و این دفعه می خواهد فیلمی با عنوان «کاخ» بسازد. «کاخ» درامی است که داستانش در شب سال نوی ۱۹۹۹ در یکی از هتل های لوکس سوییس رخ می دهد و داستان زندگی چند تن از میهمانان به هم گره می خورد.
خبر ساخته شدن این فیلم روز گذشته (پنجشنبه) از طرف پائولو دل بروکو مدیر عامل شبکه «رای سینما» ایتالیا که بعنوان تولیدکننده فیلم در این پروژه حضور دارد، اعلام گردید.
یرژی اسکولیموفسکی دیگر فیلمساز مشهور لهستانی فیلمنامه این فیلم را در کنار پولانسکی نوشته است. اطلاعات دیگر در مورد پروژه هنوز اعلام نشده است.
دل بروکو در مصاحبه خود اظهار داشت: نخستین نسخه فیلمنامه چند روز پیش به دست من رسید. نمی توانم جزئیات آنرا فاش کنم چون پولانسکی اجازه این کار را نداده است. کارگردان های بزرگ از فیلم هایشان به شدت مراقبت می کنند. در پاییز فیلمبرداری آغاز می شود.
فیلم قبلی پولانسکی یعنی «یک افسر و یک جاسوس» نیز از طرف همین کمپانی تولید شده بود و برای نخستین بار در جشنواره ونیز اکران شد و جایزه بزرگ هیات داوران را کسب نمود و چندین جایزه سزار همچون جایزه بهترین کارگردانی را هم از آن خود کرد.
بروکو اظهار داشت: می دانم که جنجال هایی در اطراف پولانسکی وجود دارد، اما ما از زاویه هنری به کار نگاه می نماییم و کیفیت داستان هاست که برای ما اهمیت دارد، نه داستان های شخصی. در جشنواره ونیز اکران «یک افسر و یک جاسوس» با اعتراضاتی همراه شد اما فیلم جایزه بزرگ هیات داوران را دریافت کرد.
این کمپانی از تولید سه فیلم دیگرش نیز در این جلسه مطبوعاتی آگاهی داد که سازندگان آنها آلیس رورواچر، سوزانا نیکوآرلی و پیترو مارسلو هستند.

1400/02/10
13:43:42
5.0 / 5
635
تگهای خبر: تولید , جشنواره , زندگی , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز