فرح بخش با مهر مطرح كرد؛

تعطیلی سینماها در صورت تعطیلی همه مراكز منطقی است

تعطیلی سینماها در صورت تعطیلی همه مراكز منطقی است

مجله سرگرمی: محمدحسین فرحبخش تهیه کننده و کارگردان سینما معتقد می باشد که سالن های سینما نباید بسته باشد چونکه مردم مختار هستند به سینما بروند یا نه.



محمدحسین فرحبخش تهیه کننده و کارگردان سینما که در اکران نوروز ۱۴۰۰ فیلم سینمایی «تکخال» را بعنوان تهیه کننده بر پرده سینماها داشت، در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه نباید در برخورد با بحران سینماها بلافاصله تعطیل شود، اظهار داشت: متاسفانه به محض اینکه سینماها باز می شود و تا می آید جان بگیرد، باردیگر بسته می شود، همین مساله سبب می شود فیلم ها کمتر مورد استقبال قرار بگیرند.
وی بیان کرد: مدتی پیش با تغییر گروه مشاغل سینمایی، سینماها باز شد، اما تا مردم آمدند و به سینماها اعتماد کردند، باردیگر با قرمز شدن شرایط درب سالن های سینمایی بسته شد، همین مساله سبب ضربه مضاعف به سینما شده است. این موارد سبب شده که اکران نوروزی در سال ۱۴۰۰ هرچند با باز شدن سالن های سینمایی همراه شد، اما نتوانست چندان موفق باشد.
این تهیه کننده سینما اشاره کرد: معتقدم که نباید درب سالن های سینما به سبب شیوع ویروس کرونا و یا قرمز شدن وضعیت شهرها بسته شود، این روزها مردم در خیابان ها حضور دارند و همین حضور در خیابان ها خود به گسترش کرونا کمک می نماید، اما حضور در سالن های سینمایی هیچ تاثیری دراین زمینه ندارند.
وی افزود: به سینما رفتن یک امر انتخابی است و این مردم هستند که می توانند انتخاب کنند به سینما بروند یا خیر، بنا بر این سینماها در هر شرایطی باید باز باشد تا مردم خود تصمیم بگیرند، البته این را هم باید بگویم که رعایت دقیق پروتکلهای بهداشتی در سالن های سینما باعث شده است تا سینماها تبدیل به بهداشتی ترین مکان های شهر شود.
فرح بخش در آخر اظهار داشت: اینکه سینماها تعطیل شوند تنها زمانی منطقی است که همه مشاغل جامعه تعطیل شوند نه اینکه بلافاصله با قرمز شدن وضعیت نخستین مکان هایی که بسته می شود سالن های سینمایی باشد و سایر فعالیت ها همچنان ادامه داشته باشد.


منبع:

1400/01/21
11:33:22
5.0 / 5
627
تگهای خبر: فیلم , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز