هنركارت حمایتی هنرمندان قم فعال شد

هنركارت حمایتی هنرمندان قم فعال شد

قم مراسم نمادین اعطای «هنرکارت» به هنرمندان استان امروز با حضور هنرمندان ممتاز قم برگزار گردید.


موسی حسینی کاشانی امروز در شورای اطلاع رسانی استانداری قم که با حضور مدیران دستگاههای استان برگزار شد اظهار داشت: سامانه جامع هنرمندان استان قم فعال است که در این حوزه اطلاعات ۱۵۰۰ هنرمندان استان در این سامانه ثبت شده است.
وی اضافه کرد: از این تعداد هنزمند ۱۰۱۶ هنرمند در سامانه حمایتی هنر کارت ثبت نام کرده اند که روند حمایتی از همه هنرمندان با همین روند توسعه خواهد یافت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بیان نمود: هنر کارت، همچون طرح های حمایتی از هنرمندان است که در این حوزه مبالغی که در مورد بحث حمایتی هنرمندان تخصیص می یابد به این کارت و به نام هنرمندان استان واریز می شود.
وی اظهار داشت: در این مراسم ۴ هنرمند درجه یک کشوری همچون استاد آهنگران، رازقی، خزایی و طاووسی از جمع ۱۰ هنرمند درجه یک کشوری که معادل دکتری هنر، به صورت نمادین این کارت را دریافت می کنند. ولی این کارت برای همه هنرمندان استان تخصیص یافته است.
در این مراسم بیژن سلیمان پور معاون سیاسی امنیتی استاندار قم هم با پشتیبانی از این طرح بیان نمود: هنرمندان از مهم ترین اقشار کشور هستند که نور مهر و عطوفت و مهربانی و توجه به مبانی عالی الهی و انسانی را در چارچوب هنر به جامعه منعکس می کنند.




منبع:

1399/12/21
00:30:28
0.0 / 5
889
تگهای خبر: ثبت نام , دستگاه , فرهنگ , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز