برای اچ بی او مكس؛

استیون سودربرگ یك فیلم جدید می سازد

استیون سودربرگ یك فیلم جدید می سازد

مجله سرگرمی: استیون سودربرگ فیلم بعدی اش را با عنوان KIMI با بازی زویی کراوتیس می سازد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ورایتی، فیلم بعدی استیون سودربرگ به نام «KIMI» بعد از قرارداد کلی وی با سرویس استریمینگ اچ بی او مکس که اوایل سال جدید وضع شد، برای این شبکه ایجاد می شود.
این فیلم با تمرکز بر فردی است که کارش بر فناوری استوار است. وی هنگام بازنگری معمولی داده ها شواهدی ضبط شده درباره یک جنایت خشن را کشف می کند و تلاش می کند آنرا به روسای شرکت گزارش کند؛ اما متوجه می شود به منظور انجام این کار باید کاری را که بیشتر از همه از آن وحشت دارد انجام دهد: اینکه از آپارتمانش بیرون برود. نقش این زن را زویی کروایتس بازی خواهد نمود.
دیوید کوپ فیلمنامه این فیلم را نوشته و همراه مایکل پولار آنرا تهیه هم می کند.
ژانویه سال جاری سودربرگ با عقد یک قرارداد کلی سه ساله همراهی اش با اچ بی او و اچ بی او مکس را آغاز کرد. وی تابحال فیلم «حرکت ناگهانی ممنوع» را که تریلری جنایی است با بازی دان چیدل، بنسیو دل تورو، دیوید هاربر و جان هم برای همین شبکه ساخته است.
در دسامبر اچ بی او مکس درام-کمدی وی با عنوان «بگذار همه آنها حرف بزنند» را با بازی مریل استریپ پخش کرد.
کراویتس بازیگر فیلم «بتمن» در کنار رابرت پتینسون بوده و در نقش زن گربه ای بازی کرده است. این فیلم مقرر است ۴ مارس ۲۰۲۲ اکران شود. وی اخیرا بازیگر دو مجموعه تلویزیونی هم بوده است.
سودربرگ نامزدی اسکار فیلمنامه را برای «جنسیت، دروغ ها و نوار ویدیو» کسب کرده و دو بار نامزدی بهترین کارگردانی اسکار را در کارنامه دارد که برای «ارین بروکوویچ» و «ترافیک» بوده و برای دومی این جایزه را دریافت کرده است.


منبع:

1399/12/08
12:27:05
0.0 / 5
779
تگهای خبر: بازی , تلویزیون , سرویس , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز