راه اندازی گذر گلستان مشهد تا اردیبهشت 1400

راه اندازی گذر گلستان مشهد تا اردیبهشت 1400

گذر فرهنگ و هنر گلستان در شهر مشهد تا اردیبهشت ۱۴۰۰ راه اندازی می شود.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا و به نقل از گزارش روابط عمومی موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر، امین عارف نیا _ مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر _ با بیان این خبر اظهار داشت: با هدف کمک به توسعه فضاهای فرهنگی و هنری، ایجاد مقاصد فراغتی برای شهروندان و گردشگران با کارکرد فرهنگی و هنری و کمک به ایجاد فضاهای عمومی خلاق و سرزنده و در دسترس، گذر فرهنگ و هنر گلستان مهشد ایجاد می شود.
وی در جلسه انعقاد تفاهمنامه همکاری با شهرداری مشهد، اظهار نمود: شهرداری مشهد متعهد شده است ترمیم و به سازی گذر، باز طراحی نما و جداره ها و آماده سازی فضای مسقف را برای واگذاری به کسب و کارهای فرهنگی و هنری تا آخر سال ۱۳۹۹ به سرانجام برساند.
مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر تصریح کرد: با همراهی هنرمندان مکانی خلاق را در گذر گلستان طراحی و راه اندازی خواهیم کرد. میدان شهدا بعنوان نقطه آغاز عندلیب به حرم مطهر امام رضا (ع) برای ایجاد پلازا با رویکرد هنرهای آیینی و دینی در نظر گرفته شده است و مقرر شد شهرداری مشهد ضمن بررسی امکان برخی تغییرات در کالبد میدان شهدا، تردد شهروندان و گردشگران در این حوزه تسهیل شود.
او اضافه کرد: موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر ضمن ایجاد دفتر تسهیل گری در مشهد در تعامل با اهالی فرهنگ و هنر در تلاش خواهد بود مکان های خلاق و پر رونقی را در هر دو عرصه میدان شهدا و گذر گلستان دایر کند.
تفاهمنامه همکاری میان موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر، شهرداری مشهد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی با هدف ایجاد گذرهای فرهنگ و هنر در مشهد منعقد و مبادله شد.




منبع:

1399/11/28
20:55:49
0.0 / 5
774
تگهای خبر: فرهنگ , كسب و كار , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز