بازدید دبیر شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی از در رثای سیمرغ

بازدید دبیر شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی از در رثای سیمرغ

محمدحسین ایمانی خوشخو دبیر شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی از کارگاه نقاشی در رثای سیمرغ تجلی که به مناسبت سالگرد سردار شهید سلیمانی برگزار شده است، بازدید نمود.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، محمدحسین ایمانی خوشخو دبیر شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجتبی رحماندوست عضو پیوسته فرهنگستان هنر، چهارشنبه ۲۴ دی ماه از کارگاه نقاشی «در رثای سیمرغ تجلی» استاد حبیب الله صادقی که در مؤسسه فرهنگی هنری صبا به مناسبت یکمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برپاست، بازدید نمودند.
ایمانی خوشخو ضمن تقدیر و تشکر از حبیب الله صادقی عنوان کرد: ذهن هنرمند باید همیشه خالق باشد که کاری خیلی مشکل و حرفه ای است. استاد صادقی، هنرمندی است که همیشه در حال ریسک است، برای اینکه آثارشان از دید هنرمندان نیز تعبیر و تفسیر می شود. اما تا حالا هیچکس به لحاظ کار حرفه ای نتوانسته از استاد صادقی ایراد و اشکالی بگیرد.
وی اظهار داشت: استاد صادقی از هنرمندان بزرگ نسل انقلاب است و توفیقی که ایشان از این حرکت به دست آورده، جهاد یک هنرمند است. این کار بسیار بهادار و فاخر است و خود می تواند بعنوان پروژه ای آموزشی برای نسل جدید و جوان هنرمند محسوب شود.
همچنین مجتبی رحماندوست پیشنهاداتی برای مضامین این کار به حبیب الله صادقی ارائه نمود. در این دیدار کیوان رحیمی، دبیر فرهنگستان هنر و محمدسجاد یارزاده، سرپرست مؤسسه فرهنگی هنری صبا نیز حضور داشتند.
کارگاه نقاشی «در رثای سیمرغ تجلی» تا اختتام هفته جاری در مؤسسه فرهنگی هنری صبا برپاست.

1399/10/25
13:06:14
0.0 / 5
1019
تگهای خبر: فرهنگ , فرهنگستان , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز