از سوی رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن

نمایشگاه مجازی شهید سلیمانی، چهره بین المللی مبارزه با تروریسم طراحی شد

نمایشگاه مجازی شهید سلیمانی، چهره بین المللی مبارزه با تروریسم طراحی شد

به گزارش مجله سرگرمی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار دل ها، قهرمان ملی و چهره بین المللی مبارزه با تروریسم، از جانب رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن، نمایشگاه مجازیˮ شهید سلیمانی، چهره بین المللی مبارزه با تروریسمˮ طراحی و در چارچوب گالری های متنوع و مختلف عرضه شد.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این نمایشگاه مجازی شامل بیشتر از ۱۱۰ قطعه عکسی است که پارسال و چند روز بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، در نخستین نمایشگاه عکس با عنوان "سردار سلیمانی؛ چهره بین المللی مبارزه با تروریسم" از جانب رایزنی فرهنگی تهیه و به صورت فیزیکی برگزار شده بود.
در این نمایشگاه بعد از ورود از راه لینک زیر و فشردن دکمه ادامه و قبول، وارد نمایشگاه شده و امکان قدم زدن، تنظیم فاصله، حرکت در تالارها، بزرگنمایی، تنظیم کیفیت نمایشگاه در بخش ابزارها و... وجود دارد.
لینک نمایشگاه در پایگاه اطلاع رسانی رایزنی فرهنگی به زبان ژاپنی درج گردیده و از راه زیر قابل دسترس است:
https: //b۲n.ir/۰۳۴۵۹۹
همچنین در ادامه اجرای برنامه های رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن، تهیه نماهنگ های ویژه این مناسبت، اینفوگرافی زندگی شهید سلیمانی و برگزاری سمینار تخصصی و مجازی " معرفی قهرمان ملی ایران، شهید سپهبد قاسم سلیمانی" برگزار می شود.



1399/10/16
11:30:10
0.0 / 5
781
تگهای خبر: اجرا , تالار , تخصص , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز