با اعلام علی جعفری پویان؛

ششمین سال نوای موسیقی ایران مجازی

ششمین سال نوای موسیقی ایران مجازی

به گزارش مجله سرگرمی مدیر برگزاری ویژه برنامه سال نوای موسیقی ایران از برگزاری ششمین دوره این رویداد به صورت مجازی اطلاع داد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، علی جعفری پویان نوازنده و مدیر برگزاری ویژه برنامه سال نوای موسیقی ایران هم در تازه ترین پست اینستاگرامی خود از برگزاری ششمین دوره سال نوای ایران به صورت مجازی اطلاع داد.
این نوازنده شناخته شده ویولن نوشت:
با سلام و احترام به همکاران و همراهان گرامی
ششمین سال نوای موسیقی ایران با عنایت به شرایط و جهت حفظ سلامت هنرمندان به صورت مجازی برگزار می شود. ازاین رو به اطلاع هنرمندان جامعه موسیقی که همواره یاور و همراه آیین سال نوای موسیقی ایران در دوره های پیشین بوده اند، می رسانیم، در صورت تمایل به مشارکت از امروز می توانید به صفحات مجموعه سال نوا در فضای مجازی رجوع کنید.
توضیحات بیشتر در مورد تاریخ و نحوه برگزاری ششمین دوره این رویداد از راه صفحه رسمی سال نوا به اطلاع خواهد رسید.
لازم به ذکر است هنردوستان گرامی که مایل به همکاری با مراسم سال نوا، تحت عنوان حامی مالی یا معنوی هستند هم می توانند با صفحه سال نوا در اینستاگرام در ارتباط باشند.
نخستین ویژه برنامه «سال نوا» اردیبهشت سال ۹۴ با برگزاری آیین نکوداشت ابراهیم لطفی نوازنده و مدرس پیشکسوت موسیقی کلاسیک در بنیاد آفرینش های هنری نیاوران کار خویش را شروع کرد و از آن زمان تا سال ۹۷ با هدف نکوداشت تلاشگران و هنرمندان عرصه موسیقی در بخش های مختلف به صورت مستمر به کار خود ادامه می داد.

1399/10/12
23:40:31
0.0 / 5
991
تگهای خبر: سلامت , موسیقی , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز