در قالب یك سریال كوتاه؛

2 بازیگر سرشناس ریگان و گورباچف را به تلویزیون می آورند

2 بازیگر سرشناس ریگان و گورباچف را به تلویزیون می آورند

مایکل داگلاس و کریستوف والتس برای بازی در سریال ریگان و گورباچف انتخاب شدند.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ددلاین، مایکل داگلاس و کریستوف والتس ۲ بازیگر سرشناس هالیوود در نقش رونالد ریگان و میخاییل گورباچف در یک سریال کوتاه جلوی دوربین می روند.
سریال «ریگان و گورباچف» که برای پارامونت تی وی استودیوز ایجاد می شود بر اساس کتابی با عنوان «ریگان در ریکیاویک: چهل و هشت ساعتی که جنگ سرد را آخر داد» نوشته کن آدلمن مدیر کنترل سلاح های جنگی ریگان ایجاد می شود.
جیمز فولی سازنده سریال «خانه پوشالی» برای کارگردانی این سریال تعیین شده است. فیلمنامه را هم بی گاریدا با اقتباس از کتاب آدلمن نوشته است.
این سریال کوتاه ملاقات ریگان رئیس جمهوری وقت آمریکا و گورباچف رهبر شوروی را در نشستی که سال ۱۹۸۶ در ریکیاویک ایسلند برگزار شد، در چارچوب داستانی روایت می کند.
در این اجلاس دو روزه که ابتدا قرار بود مقدمه ای برای گفت و گوهای بعدی باشد، در نهایت زمینه برای توافق جامع کنترل تسلیحات که سال بعد حاصل شد، فراهم آمد.
مایکل داگلاس حالا در سریال «متد کامینسکی» برای نتفلیکس بازی می کند که سومین و آخرین فصل این سریال است. او همینطور بار دیگر در فیلم «مرد مورچه ای» و در قسمت سوم آن در نقش هانک پیم بازی خواهد نمود.
کریستوف والتس هم اوایل سال جاری در درام «خطرناک ترین بازی» جلوی دوربین رفت و بعد مقرر است با فیلم جدید وس آندرسن یعنی «گزارش فرانسوی» دیده شود. وی بازیگر فیلم جدید جیمز باند یعنی «وقتی برای مردن نیست» هم بوده است.
این ۲ بازیگر همینطور بعنوان تهیه کنندگان اجرایی این سریال در کنار فولی و یوتچی فون لینتل انتخاب شده اند.


منبع:

1399/09/22
12:08:08
5.0 / 5
696
تگهای خبر: اجرا , بازی , تلویزیون , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز