شبكه دو از بچه محل تجلیل نمود

شبكه دو از بچه محل تجلیل نمود

مجله سرگرمی: مدیر شبکه دو از عوامل و سازندگان مجموعه تلویزیونی بچه محل قدردانی کرد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی شبکه دو، در نشستی با حضور محمدرضا جعفری جلوه و تعدادی از مدیران شبکه دو، مسلم آقاجانزاده تهیه کننده، داریوش فرضایی (عمو پورنگ) احمد درویش علی پور کارگردان و محمد درویش علی پور نویسنده «بچه محل» حضور داشتند.
جعفری جلوه در ابتدا با اشاره به جاذبه های بصری، مفهومی و مضمون باارزش این مجموعه که طی فصل های متمادی توانسته نه فقط با قشر کودک و نوجوان، بلکه با سایر گروه های سنی و افراد خانواده نیز ارتباط برقرار کند، اظهار نمود: جا دارد از نویسنده این مجموعه طی همه این فصول تشکر کنم که با ادبیاتی مناسب، قلمی شیوا و در عین حال محتوایی پرظرفیت به موضوعات متنوع و مهمی همچون جمعیت، سبک زندگی، محیط زیست، تربیت فرزند و … پرداخته است.
وی با اشاره به زحمات همه اعضای گروه سازنده این مجموعه بیان کرد: تقریباً همه خاصیت های مهم این مجموعه دیده شد و افرادی به آن اذعان کردند. عملکردتیم تولید، کارگردانی و نویسندگی برجسته ای که اعمال شد، اینها همه خسته نباشید دارد. طبیعی است که اینگونه تولیدات حواشی هم دارد و بی خطا نیست. برخی هم بزرگنمایی می کنند و موج هایی می سازند که با ذات اصلی این کار منافات دارد اما با وجود این حواشی این کار راه خودرا طی کرده و پیش می رود.
قدر بازیگران و عواملی که در دوران کرونا دست از کار نکشیدند را بدانیم
آقاجانزاده با اشاره به اینکه در وضعیت همه گیری ویروس کرونا، بعضی از بازیگران و عوامل فنی حاضر به حضور در فاز جدید پروژه نمی شدند، بیان کرد: سازمان باید قدر بازیگران و دست اندرکاران تولید این مجموعه و تمام برنامه هایی که در وضعیت کرونا دست از کار نکشیدند را بداند. ما برای تنوع بیشتر نیاز به حضور بازیگران جدید داشتیم و گروه بازیگرانی که به ما اضافه شدند راحت به دست نیامدند.
وی اضافه کرد: خیلی از دوستان بازیگر مثل سروش جمشیدی و رامین ناصرنصیر در پروژه های دیگر مشغول بودند و ما با برنامه ریزی های فشرده توانستیم حضور این دوستان را در مجموعه داشته باشیم یا نادر سلیمانی که با وجود حضور در یک سریال دیگر در پخش زنده عید بسیار زحمت کشید. از طرفی داریوش فرضیایی و نعیمه نظام دوست نیز چون با مادرشان زندگی می کنند خطر کردند و با وجود سن بالای مادرشان در تولید حضور بهم رساندند. فریبا نادری هم چند بار تست کرونا داد که خوشبختانه نتیجه منفی شد.
آقاجانزاده افزود: حامد آهنگی را به سبب استقبال خوبی که از حضورش در فصل دوم شد در فصل سوم به صورت ثابت قرار دادیم، همین طور بازیگران محلی و عروسک های زیادی ساختیم و اضافه کردیم، کوشیدیم از تنوع لوکیشن نیز غافل نباشیم.
تهیه کننده «بچه محل» اضافه کرد: شرایط کرونا از جهاتی خلاقیت ها را بارزتر کرد و توانست توانمندی های طنز و وجه نمایشی اثر را بیشتر کند.
داریوش فرضیایی: قدر اعتماد مردم را می دانیم
داریوش فرضیایی در این بخش از جلسه اضافه کرد: هر دفعه که سر فیلمبرداری می رفتم اضطراب زیادی داشتم، چون اگر خدای ناکرده بیماری را به مادرم منتقل می کردم باید جواب یک خانواده را بدهم. اما خوشبختانه خیلی از سالمندان و پدر و مادرها برنامه را می بینند و اسباب سرگرمی در این دوران برای آنها شده و شادی این قشر از جامعه هدفیست که آسان به دست نیامده است.
فرضیایی بیان کرد: بیست سال است که بچه ها با ما بزرگ شده اند و احساس می کنم نظر خدا با ما بوده، همین که می توانیم لبخند به لب بیننده بیاوریم برای ما افتخار است. وقتی جوانانی را می بینم که می گویند کودکی ما با شما طی شده، حس و عشقی دارد که با صدها میلیارد قابل معاوضه نیست. افراد موجه و خانواده داری از برنامه استقبال می کنند و می گویند ما و بچه های مان با خیال آسوده پای برنامه شما می نشینیم. این اتفاق برای ما بسیار باارزش است. البته ظرافت و سختی هایی هم دارد مثل اینکه باید قدر این اعتماد را دانست و با حساسیت بیشتری برنامه تولید کرد، کاری که هیچ گاه از آن غافل نبوده ایم.
احمد درویش علی پور: تعامل شبکه و گروه سازنده رمز موفقیت این برنامه است
احمد درویش علی پور کارگردان مجموعه نیز بیان کرد: خدا را شاکرم که از وظیفه ای که داشتیم توانستیم سربلند بیرون بیاییم. تعامل دوسویه شبکه و گروه سازنده طی سالیان سال رمز موفقیت همه فصول این برنامه است. چون مجموعه ای را آن هم در این شرایط به صورت مستمر تولید کردن، کار آسانی نیست و در «بچه محل» با آنکه بچه ها حضور نداشتند و استیج نداشتیم اما برنامه همچنان توانست بازخورد مثبتی کسب کند.
جعفری جلوه با اشاره به وجه مثبت این برنامه از جهت ارتباط با همه اعضای خانواده بیان کرد: ما از ابتدا می خواستیم بچه ها در کنار خانواده برنامه عمو پورنگ را ببینند و این اتفاق در مجموعه «محله گل و بلبل» رخ داد و در «بچه محل» تقویت هم شد. این اتفاق یکی از محاسن کار است و ظرفیت بالای اثر را نشان میدهد. این مساله ظرافت و حساسیت کار را بیشتر می کند چون هم کودک و هم بزرگسال را باید راضی کند. ضمن اینکه مضمون اشعار و ادبیات مناسب به کار گرفته شده و غلبه محتوایی غنی اثر در این فصل از برنامه قابل توجه بود.
محمد درویش علی پور: هدف گذاری ما شاد کردن مردم بود
محمد درویش علی پور نیز با اعلان اینکه در وضعیت سختی آغاز به نوشتن این فصل از برنامه کردم، اظهار نمود: نوشتن این پروژه همزمان با ابتلای من به کرونا بود و شرایط دشواری را پشت سر گذاشتم بدین سبب همه اهتمام ام را کردم که حال خوبی را به مخاطبان برنامه انتقال دهم. ضمن اینکه دغدغه این را داشتم که چه دلیلی دارد که در برنامه سازی گروه سنی کودک را از بزرگسال جدا کرد.
وی افزود: در بیشتر برنامه های موفق دنیا و حتی ایران می بینیم که این دسته از برنامه ها برای همه اعضای خانواده قابل مشاهده بوده و توانسته مخاطب را از هر سنی جذب نماید. ضمن اینکه باید آموزش های صحیح سبک زندگی را از سنین کودکی به بچه ها آموخت نه اینکه کودک با دیدن سریال ها و برنامه های نامناسب ماهواره و … تصور اشتباهی درباره برخی مضامین پیدا کند. از طرف دیگرانتقال یک حال خوب به مردم در وضعیت دشوار این روزها و شاد کردن شان هدف گذاری اصلی من در این فصل از برنامه بوده است و همه اهتمام مان ارائه برنامه ای سالم و به دور از هر شیطنت و هیاهویی بود.
مدیر شبکه در آخر تصریح کرد: با وجود همه کج سلیقگی هایی که گاهی وجود دارد اما دست خداوند با شماست چونکه هدف تان هدفی باارزش است. ضمن اینکه گروه با همبستگی اعضا و اینکه طی سالیان توانسته اید با هم در فضایی سالم کارکنید، حمایت و عنایت خداوند را همراه داشته و در تجربه اخیر فاز چهارم به نظرم کار بعنوان یک اثر طنزِ موثر به بلوغ رسیده است.
در اختتام مراسم با اهدای هدیه و لوح یادبودی از طرف مدیر شبکه دو از عوامل حاضر در جلسه برنامه «بچه محل» تقدیر گردید.


منبع:

1399/09/19
17:33:38
5.0 / 5
775
تگهای خبر: بازی , تلویزیون , تولید , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز