با امضای تفاهم نامه بین جهاددانشگاهی و یك موسسه فرهنگی

گسترش موسسات كمك به فرهنگ و هنر در سراسر كشور

گسترش موسسات كمك به فرهنگ و هنر در سراسر كشور

مجله سرگرمی: معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و مدیرعامل موسسه كمك به توسعه فرهنگ و هنر - در جلسه ای كه دوشنبه 19 آبان در سازمان قرآنی دانشگاهیان كشور برگزار شد، تفاهم نامه ای را امضا كردند كه برمبنای آن جهاد دانشگاهی می تواند پایگاه های جدیدی را در كشور با كمك موسسه كمك به توسعه فرهنگ و هنر بوجود آورد.



دسترسی به نبض فرهنگ و هنر کشور در جهاد دانشگاهی
به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر، عیسی علیزاده - معاون فرهنگی جهاددانشگاهی - با اشاره به سابقه فرهنگی جهاد دانشگاه، بر غلبه فعالیت ها در جهاد دانشگاهی به کارهای فرهنگی از روز نخست آگاهی داد.
او بیان کرد: جهاد دانشگاهی ارتباطات فرهنگی بسیار خوبی با نهادهای متولی این مساله مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد و یکی از اعضای شورای فرهنگ عمومی کشور نیز هست.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با تاکید بر این که جوانان امروز علاقه بیشتری به زمینه های هنری و داوطلبانه نشان می دهند و ساختار منعطف جهاد می تواند دراین زمینه کمک کننده باشد، به ظرفیت های فرهنگی و هنری موجود در جهاد دانشگاهی اشاره نمود و اضافه کرد: جهاد دانشگاهی باتوجه به ارتباطاتی که در حوزه رسانه ای دارد، دسترسی مطلوبی به نبض فرهنگ و هنر کشور دارد که این می تواند یک زمینه مهم فعالیت در این تفاهم نامه باشد.
بگفته او، بر طبق این تفاهم نامه جهاد دانشگاهی می تواند پایگاه های جدیدی را در کشور با کمک موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر در بیرون از اماکن خود برای پیشبرد بهتر کارهای گوناگون فرهنگی و هنری بوجود آورد.

توسعه مراکز نوآوری فرهنگ و هنر

امین عارف نیا - مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر - نیز در سخنانی اظهار نمود: جهاد دانشگاهی نهادی است که از دیرباز بعنوان یک نهاد علمی و فرهنگی شناخته می شود.
وی با اشاره به اینکه تمرکز موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر روی کمک به کارهای فرهنگی و هنری خلاق و توسعه آنها در کشور است که می تواند یکی از زمینه های مهم همکاری با جهاد دانشگاهی در کشور باشد، یکی دیگر از مامویت های مهم و جدید این موسسه مطالعه و کمک به توسعه فضاهای فرهنگی در کشور است.
مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر به زمینه های همکاری این تفاهم نامه اشاره نمود و اظهار داشت: ایجاد مراکز ارائه مشاوره برای علاقه مندان به سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ و هنر، ایجاد گذرهای فرهنگ و هنر در شهرها، ایجاد زمینه برای مشارکت جوانان در مراکز نوآوری و خلاقیت فرهنگ و هنر، مشارکت در مراکز گردشگری و دیگر موارد، همچون زمینه های همکاری در این تفاهم نامه خواهد بود.
عارف نیا همین طور اضافه کرد: یکی از واحدهای جهاد دانشگاهی با همکاری موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر به زودی در شهر اصفهان آغاز به کار خواهدنمود.




منبع:

1399/08/22
20:07:52
5.0 / 5
920
تگهای خبر: رسانه , علم , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز